PEMUDA UMNO PP KUTUK ADUN PKR MACHANG BUBOK HINA PM @NajibRazak @dzainalabidin

on Thursday, January 16, 2014 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments







Spesis babi kangkung  ini bernama Lee Khai Loon, ADUN Machang Bubuk, Bukit Mertajam, Pulau Pinang memang kurang ajar . 

Pemuda Umno P.Pinang hari ini membantah dan mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan memasukkan kangkung ke replika wajah PM oleh seorang wakil rakyat .








Pergerakan Pemuda UMNO Negeri mengutuk sekeras kerasnya perbuatan biadap dan ‘kurang ajar’ sekumpulan kecil penyokong PKR yang dikelolakan oleh ADUN PKR Machang bubuk

Sikap biadap kumpulan ini yang telah menyumbat masuk sayur kangkung ke mulut replika YAB Perdana Menteri merupakan tindakan mentaliti kelas rendah dan tidak akan membantu pun ke arah menurunkan kos saraan hidup. 

Tindakan ini hanya dilihat sebagai tindakan untuk meraih populariti murahan tatkala isu kenaikan harga barang menjadi topik hangat didalam negara kita.

 Jika mereka ini bertanggungjawab, seharusnya mereka ini berganding bahu dengan Kerajaan untuk mencari punca kenaikan ini dengan melihat ‘supply chain’ khususnya kegiatan ‘orang tengah’ yang memonopolikan barang keperluan seharian.

Pergerakan Pemuda UMNO Negeri meminta semua pihak agar segera berhenti mempolitikkan isu sayur kangkung ini dalam semua saluran media. 

Pemuda sanggup berdepan dengan sesiapa sahaja untuk mempertahankan pemimpin negara daripada dihina dan dikotak katikkan.

Akhir sekali Pergerakan Pemuda UMNO Negeri ingin memberi amaran dan pilihan kepada PKR Machang Bubuk untuk tidak lagi melakukan penghinaan kepada pemimpin negara atau mereka perlu berdepan dengan Pemuda UMNO jika masih berdegil!!!!!

Rafizal Abd Rahim
Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Negeri Pulau Pinang 


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Cina lah sebenarnya nya naikkan harga barang !! CINA PURA2 TAK TAHU...

  2. Anonymous says:

    Get real,Pengerakan Pemuda UMNO PP,.....perbuatan biadap dan kurang ajar sekumpulan kecil...apa lu cerita, 97% orang cina sokong perbuatan ini tapi tak ada masa nak keluar rumah dan ambil bahagian sahaja.

    Memang nampak sangat UMNO ini syiok sendiri,bila si Ah Jib Kangkong sendiri tak kesah orang2 cina ini 'berak' atas kepala dia dan tidak berani tegur mereka,ahli2 UMNO terpaksa cover up cerita yang hanya segelintir kumpulan orang saja yang hina Ah Jib Kangkang. Wake up UMNO,satu dunia pun tahu tentang penghinaan terhadap Ah Jib Kangkong sampai BBC pun tahu pasal cerita ini. Lu orang pun tulis artikel BODOH ni!!!!

    alfie

  3. Setakat amaran sahaja...butuh le....pemuda UMNO....

  4. Anonymous says:

    SETAKAT KUTUK SAHJA.. LEPAS TU MINTA MAAF ..
    SEMUA TELUR DALAM UMNO .. DAH HILANGGGGGGGGGGGGG

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.