Mafrel akui ditaja oleh CIA

on Friday, May 7, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

NED ditaja CIA

Oleh Aspirasi Bangsa

Ini adalah keratan berita mengenai pengakuan Mafrel [baca sini].

Mengulas mengenai dana yang diterima, Syed Ibrahim berkata, badan itu sanggup menerima risiko kehilangan sumber kewangan daripada penaja mereka sekiranya pihak terbabit tidak bersetuju dengan laporan yang bersifat telus dan adil yang dikeluarkan oleh Mafrel.

Syed Ibrahim berkata, pada pilihan raya umum ke-12 (PRU-12), Mac 2008 yang lalu Mafrel telah menerima dana sebanyak US$50,000 (RM170,000) bagi menampung kos kajian dan penyelidikan pada ketika itu.





Siapakah IRI.. lihat dibawah ini [rujuk sini]:

CIA pernah menaja beberapa yayasan Kristian Jerman seperti Friedrich Ebert Foundation (FEF) dan Konrad Adeneur Foundation (KAF) untuk melaksanakan misi yang sama.

Namun pada tahun 1980-an, CIA menukar taktik dengan menaja sepenuhnya 'yayasan demokrasi' apabila Amerika Syarikat menubuhkan NED (National Endowment foe Democracy) pada tahun 1983. Klik di sini

Penggubal undang-undang NED, Allen Weinstein, turut mengesahkan NED adalah nama lain kepada CIA.

"Apa yang telah dilakukan oleh NED hari ini adalah perkara sama yang pernah dilakukan oleh CIA, 25 tahun dahulu", Kata Allen Weinstein dalam Washington Post, 22 September 1991.Klik di sini

NED mempunyai empat cabang penting iaitu IRI (International Republican Institute), NDI (National Democratic Institute for International Affairs), CIPE (Chamber of Commerce's Center for Private Enterprise) dan ACILS (American Center for International Labor Solidarity), di mana pengkhususan kepada pilihanraya di sesebuah negara terletak di bawah bidang kuasa IRI.

Komen PB

Inikah badan yang dikatakan bebas seperti MAFREL ?? Rupanya songlap Duit daripada YAHUDI !! Jika kita kaji semua orang di dalam MAFREL ini semua adalah aktivis yang terdiri daripada penyokong2 Anwar.

Malah sebelum ini, setiausaha MAFREL adalah Khairul Anuar Ahmad Zainuddin (Jonah), sekarang ini menjadi orang kuat AMK .

IRI merupakan antara penaja Anwar di luar negara dan hari ini Syed Ibrahim akui IRI penaja MAFREL di Malaysia ?. Bukankah ini bermaksud 'tangan' Anwar berada di belakang MAFREL?


Nampaknya kini rahsia2 proksi di dalam negara dan luar negara Anwar telah terbongkar dan bagaimana mereka boleh hidup dengan berbekalkan fund daripada Yahudi dan CIA di US .


2 Responses

  1. Anonymous says:

    MAFREL TU TERUK. TAK PAYAH ADA PUN MAFREL ni .. MAFREL NI BUANG MASA JE. KERJA PUN TAK BUANG. DANA UTK OPERASI KONON TAPI LAPORAN PILIHANRAYA KECIL tahun lepas pun tak hantar2 lagi.

  2. Dulu lagi kawan dah anggap MAFREL ini adalah agen-agen CIA dan mata, telinga serta tangan Anwar Ibrahim untuk menguasai negara sebagai agen yahudi....

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.