Hentikan segera kezaliman terhadap sukarelawan Palestin - Ahmad Maslan

on Monday, May 31, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


kenyataan ketua penerangan umno malaysia, YB Dato Ahmad Maslan yang membantah kekejaman regim zionis Israel .

'hentikan segera kezaliman terhadap sukarelawan palestin. kita amat kesal dengan apa yang berlaku di atas serangan regim zionis israel terhadap sukarelawan bermisi suci bagi membantu rakyat tertindas dan terkepung di gaza.

kita mengutuk sekeras-kerasnya apa yang telah berlaku dan ini adalah satu lagi siri kezaliman pembunuhan tanpa peri kemanusiaan regim zionis.

mereka yang dibunuh dan dicederakan itu adalah wira,pejuang dan bunga bangsa.mereka yang menjadi sukarelawan itu akan dikenang tercatat dalam lipatan tinta airmata sejarah rakyat palestin yang tidak kunjung padam dizalimi.

kita berharap kutukan keras mayarakat dan kerajaan antarabangsa termasuk amerika syarikat akan menghentikan pebuatan durjana ini. sementara itu marilah umat islam di malaysia mendoakan agar sukarelawan yang ada diselamatkan segera dan kezaliman itu dihentikan serta merta'.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.