Bila Hj Hadi Awang tak tau Anwar janji TPM kepada Cina DAP

on Monday, May 31, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

saya tak tau pun Anwar janji macam tu ..

DENGKIL, 30 Mei – Memang bukan di dalam rancangan, bukan di dalam kesepakatan pakatan pembangkang, cuma tawaran Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk tarik perhatian di dalam kongres PKR kali ini.

Apabila ditanya kepada Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, beliau berkata dia tidak mengetahui tentang janji Anwar bagi mewujudkan jawatan Timbalan Perdana Menteri II untuk pemimpin Dap sekiranya pakatan pembangkang menang dalam pilihan raya umum akan datang.
Malah beliau berkata, perkara itu tidak pernah dibincangkan dalam pakatan itu.

“Saya tak tahu, kita belum bincang. Itu pandangan peribadi dia,” katanya kepada pemberita di sini hari ini selepas menyaksikan majlis pecah tanah projek pembinaan Kompleks Pas yang bernilai RM30 juta di Paya Indah, di sini hari ini.


Komen PB

Lihat lah sendiri , buat keputusan tak ada bincang pun ..tak sangka antara pimpinan dalam Pakatan sendiri pun ada masalah komunikasi . hahaha kelakar betul .. Ini lah Pakatan Rakyat yang pandai janji bulan dan bintang tetapi rakan2 nya sendir pun tak tau pun tentang janji itu .hahaha

Yang depa tau nak jatuhkan kerajaan BN dan mahu ke PUTRAJAYA ..


One Response

  1. Unknown says:

    samada memang Hadi tak tahu atau buat2 tak tahu , tapi mustahil dia tak tahu kerana anwar cakap itu masa dalam kongres , Hadi ada sana masa tu ..
    ini realiti pembangkang , cerminan mentaliti pemimpin2 pembangkang , dimata mereka cuma jawatan Pm dan putrajaya , isu2 keliling dulu kini dan akan datang dorang buat tak peduli pun ,kita sebagai rakyat harus tahu dan bijak menilai , nyahkan pembangkang dari politik negara , mencegah lebih baik dari mengubati ..cegah sebelum terlambat ,

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.