PAS double standard !! PAS buat kartun jenaka terhadap BN boleh , tetapi jika kutuk mereka haram & berdosa .

on Monday, February 8, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Puak pakatan haprak kepanasan apabila kartun dan imej mereka menjadi bahan lawak dan dikartun oleh sahabat blogger jefrey.

Yang terbaru Haprak Daily akhbar lidah bercabang PAS menyiarkan laporan polis dibuat keatas sahabat blogger jefrey damien kerena mereka berasakan terhina apabila gambar seksi dan wali selipar sedang makan "kek" disiarkan.

Haprak Daily-Nik Aziz Kesal lakaran Blog Cuba Mengaibnya


KOTA BHARU, 7 Feb: Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat melahirkan rasa kesal terhadap seorang penulis blog membuat lakaran begitu mengaibkan membabitkan dirinya dan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Katanya beliau tidak akan teragak-agak untuk membuat laporan polis mengenai perlakuan tersebut sekiranya tiada orang berbuat demikian.

(Gambar: Mejar (B) Mohamad Ibrahim (kanan) dan Hisyam Fauzi menunjukkan salinan laporan polis)

Namun beliau amat berterima kasih kepada pihak yang telah terlebih dahulu membuat laporan polis berhubung fitnah tersebut.

“Saya ucap terima kasihlah kepada pihak yang membuat laporan polis terhadap perkara itu,” katanya selepas majlis penyampaian cek Takaful Kifaalah kepada 2,040 wasi di Dewan Majlis Daerah Machang, di sini hari ini.

Sebuah blog jeffrydamien09.blogspot.com menyiarkan gambar yang telah diubahsuai mempamerkan aksi melampau terhadap Tuan Guru Nik Abdul Aziz dan Anwar dengan aksi liwat.



Laporan polis dibuat telah mengesahkan genetik ahli PAS mempunyai naluri pondan,hati mudah tersentuh dan akan meracau jika mereka diserang,walhal selama lebih 12 tahun mereka menghina,fitnah dan caci maki para pemimpin UMNO dan BN melalui lakaran dan imej kartun,masih ingatkan anda gambar Tun Mahathir memakai baju paderi dan firaun?,sedikit sekelumit mereka tidak berasakan rasa mereka akan menjadi bahan pada satu masa kelak.Roda sudah berputar,ingatlah,kami blogger tidak akan gentar dengan ugutan dari jalang seperti PAS .

contoh kerja pakatan haprak yang kononnya mereka turut sama berasa 'lucu'


Heboh satu negara apabila Tian Chua menabur fitnah,juak PAS turut sama menjilat taik fitnah dengan mengedarkan gambar palsu Ds Najib?
gambar ini masih berada di blog Tian Chua dan Chegu Bard

Berkokok bersorak sakan para juak haprak percaya dengan gambar fitnah tersebut.Tetapi bagaimana pula gambar dibawah ini?

Kenapa?tak percaya ker?



Sekarang zaman sudah berubah,Pisau menyeru sahabat blogger agar tidak tunduk kepada ugutan oleh puak jalang politik ini. Sialan seperti PAS dan juak pakatan haprak harus diajar,pekung mereka sedikit demi sedikit telah terbuka,rakyat dipertontonkan sikap betapa munafik dan hipokritnya juak juak haprak PAS.

sumber : pisau.net


Komen PB

PAS memang parti double standard !! Depa buat kartun mcm orang gila oleh kartunis gila mereka Zunar dlm harakah tak pa , tetapi bila blogger pro kerajaan buat sikit , sudah kena laporan polis !! Sekarang ini , apa yang depa lakukan dahulu, telah pulang kembali mengenai muka sendiri. Mungkin sudah tidak tahan malu , dan perang saraf depa dengan menggunakan kartun dan ilustrasi serta photoshop element pun tidak menjadi lagi ,maka Haprak daily dan pencacai dalam PAS-Baru mula melalak dengan membuat tindakan bodoh membuat polis report ..haha

Wahai puak2 PAS, harus diingat perbuatan ini sebenarnya adalah balasan tuhan kepada PAS yang telah 11 tahun mengejek dan menghina pemimpin kerajaan menerusi kartun dulu .

PAS patut bertaubat !!!


8 Responses

  1. GOMO says:

    salam bro...
    bila tang depa puak Pakatan maka ianya HALAL belaka. bila tang kita depa akan kata HARAM....

    semua tu JAHANAM

  2. Anonymous says:

    pas taubat? malam ni taubat.. esok buat jahat lagi... neraka la dorang

  3. Anonymous says:

    teruskan.... apa nok heran..... bersatulah, marilah kita bersama membantu jefry....

  4. shonzu says:

    hamPAS parti HAPRAK.... suka DOUBLE STANDARD.... HANCUR hamPAS!!!! HANCUR PKR!!!! HANCUR DAPig Komunis!!!!

  5. Anonymous says:

    Yer la ...ni sampai tutoh tutoh punkoq ni apasal...kalo setakat mcm tu bolih tahan ler. itu dah masuk bab lucah dalam akta penyiaran tuh! Adoi la...awat la bodo sangat! Jangan la menampakan kebodohan kita. Nak kutok pon biar ler cerdik. Macam mak bapak dia dulu buat reja tak baca Bismillah jer...nanti tak pasal2 kena cekak. Kan da susah tak leh kutok2 lagi. Kena la cerdik sikit len kali....hihihihihihi

  6. Anonymous says:

    kalau da nampak satu parti tu terok.. suke m'ejek org.. maka kau nak ikut jgk ke..?? namapak la double standard jgk.. atau mgkn lg trok.. erm, tu la bila fikir gune hati, nafsu.. bukan akal yg dtambah keimanan.. smoga malaysia aman sjahtera.. islam terbela.. masyarakat harmoni slamenye.. amin..

  7. Anonymous says:

    anon 11.43

    zaman dulu mungkin UMNO boleh guna pendekatan tak mengejek org, tak mengata org , tak baik mengutuk orang ...

    tetapi skrg kerana UMNO dan penyokongnya tidak mengejek , mengutuk , hantam pembangkang itu lah menyebabkan UMNO/ BN kalah di 5 buah negeri pada PRU 12 .

    pendekatan sekarang telah berubah , perang cyber war yg dimulakan pembangkang kini telah dibalas balik oleh blogger2 pro kerajaan .. kalau setakat gambar sikitspt ini pas sudah lompat, nampak sgt la mereka bersikap double standard

  8. Anonymous says:

    i like mat rempit

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.