Minyak naik! harga barang naik ! jadikan handphone anda sebagai pendapatan kedua !!!

on Saturday, June 14, 2008 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


a href="http://Prepaid4U.Net/eindex.php?id=francislight">Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle
BILA GAJI NAK NAIK ? BILA… BILA… BILA?!!!
MAKA JADIKAN HANDPHONE ANDA PENJANA PENDAPATAN KEDUA!!



Pergi Kerja Pagi , Balik Petang……… Dapat gaji bayar hutang.
 Adakah anda ingin hidup begitu dengan cara hidup lama anda.
 Rezeki takkan datang bergolek TANPA USAHA !!!
 Jika orang lain boleh dapat RM1000-RM3000 sebulan, secara part-time kenapa Tidak Anda? Anda pun boleh…
 Jadilah pengguna bijak. Barangan yang anda beli sebenarnya boleh menjana income yang lumayan!! (Kami mepunyai senarai rekod pendapatan Agent yang mencecah puluhan ribu ringgit sebulan)

Teknik & Formula paling sistematik & terkini
1) Modal Rendah (RM65), Hanya Sekali, Seumur hidup
2) Kerja sejam dua sehari dari rumah
3) Pendapatan setiap minggu, pendapatan yang konsisten & boleh diwarisi
4) Tiada penekanan penjualan produk
5) Tiada had masa, terpulang pada kepantasan bekerja
6) Terbuka pada semua golongan termasuk pelajar.
7) Mengawasi semua transaksi melalui akaun peribadi & internet

Program apa ni? Skim Cepat kaya ke?
Tidak. Mymode merupakan sebuah perniagaan sah yang berdaftar,
diasaskan oleh Syarikat Asia Mobile Commerce Privilledge Sdn. Bhd.
yang menyediakan perkhidmatan SMS Prepaid. Dengan pendaftaran
keahlian RM65, anda sah sebagai Agent Mymode dan secara tidak
langsung merupakan ‘Tokey Prepaid Topup’ dengan kedai bergerak
beroperasi 24jam, tidak kira masa, tidak kira tempat!!

Siapa boleh sertai perniagaan ini?
1) Mempunyai handphone.
2) Tahu SMS.
3) Ada akses internet samada dirumah atau pejabat.
(Tidak wajib, tetapi satu kelebihan)


 Sudah bersedia untuk mengubah hidup anda?
Jika “YA” sila buka website ini:

http://www.prepaid4u.net/index.php?id=francislight

KONGSIKAN PELUANG KEEMASAN INI DENGAN RAKAN-RAKAN ANDA!!


Assalamualaikum,



Di kesempatan ini, I would like to give u briefing wat's prepaid4u all about. Seperti yg sedari baca di laman web saya http://prepaid4u.Net/index.php?id=francislight , ini bukanlah merupakan SATU SKIM CEPAT KAYA tetapi merupakan satu perniagaan yg sah di sisi undang2 dan merupakan satu langkah untuk memperolehi side income yg lumayan.

1. Gunakan apa yang anda guna sekarang dan tukarkan kepada wang!

Cuba kita fikirkan, alangkah ruginya anda reload prepaid anda setiap bulan tetapi apa yang anda dapat? Cukup kah dengan hanya boleh menggunakan talian sahaja? Tidakkah anda mahu lakukan perkara yang sama tetapi berpeluang mendapat pendapatan yang lumayan sehingga boleh ke angka juta? Bezanya hanya satu, tukarkan tempat anda membeli sekarang dikedai dan beli terus dari SMS sahaja. Ianya bertambah mudah dari cara sekarang dan tiada sebab anda harus menolaknya. Bagaimana dengan isteri anda? kekasih? rakan-rakan terdekat? ibu bapa yang menggunakan prepaid ini? Kenapa mereka tidak boleh membeli top-up card dengan anda?


2. Mudah sangat! Semua orang boleh buat

Amat mudah untuk dijalankan. Anda hanya perlu tahu guna SMS untuk jalankan perniagaan ini. Tiada barang yang perlu dibungkus dan diposkan untuk dijual kerana produk ialah nombor pin dan serial sahaja yang boleh dihantar dengan SMS.

Boleh dijalankan dimana sahaja asal ada talian. Tidak perlu pejabat, kiosk untuk jual prepaid dan sebarang premis.

Kemudahan order reload hanya dengan SMS. Jika prepaid anda habis ditengah malam dan kedai sudah tutup, dimana anda harus dapatkan reload anda? SMS sahaja dan anda akan segera dapat nombor reload anda! Kenapa harus buat yang susah sedangkan ada yang mudah? Segalanya auto dimana segala urusan yang anda lakukan dari SMS akan terus dapat dilihat diinternet iaitu di online akaun anda. Anda juga boleh melihat network anda, bonus anda dll.


3. Murah sangat! Tiada risiko

Jika nak dikatakan rugi, anda hanya ada risiko RM41 sahaja! Itupun setelah anda membeli reload beberapa kali walaupun tanpa sebarang penajaan, sudah balik modal RM41 tersebut kerana anda perolehi diskaun. Adakah anda rasa RM41 terlalu besar untuk mulakan satu perniagaan yang berpotensi besar? Walaupun jumlah bayaran permulaan adalah RM75, RM34 adalah untuk anda membeli reload yang sememangnya anda beli juga setiap bulan. Ini bukan dikira modal atau kerugian walaupun anda tidak berjaya dalam perniagaan ini. Jadi apa yang anda takutkan?


4. Kenapa harus kayakan orang lain? Baik kayakan diri sendiri!

Tahukah anda pekedai yang menjual reload boleh mendapat keuntungan yang banyak dari jualan prepaid mereka sehingga ada yang masih boleh berikan rebate kepada anda. Kenapa tidak diagihkan keuntungan tersebut kepada pengguna prepaid sendiri? Kita pengguna prepaid (13.6 juta) adalah satu jumlah yang besar. Kita semua perlu bersatu menjadi pengguna bijak dan kayakan diri sendiri bukan orang lain. Wariskan kepada keluarga anda harta yang bermula dari RM41 tersebut. Bayangkan setiap kali pengguna seramai ini yang sekian hari bertambah reload prepaid setiap bulan dan kita mendapat keuntungan juga setiap bulan! Anda fikirkanlah sendiri adakah dengan menyertai perniagaan ini satu kerugian atau keuntungan?



Sebagai contoh, jika anda mampu menjual at least 10 keping reload card maxis bernilai RM10 sehari(termasuk yg mungkin anda guna sendiri dan kenalan rapat anda!), anda akan mendapat RM4 sehari (RM10x0.04 = 40sen, 40senx 10 keping sehari =RM4). Dlm sebulan anda memperolehi RM120!! (RM4x30hari=RM120). Inilah yg dimaksudkan KENAPA HARUS KAYAKAN ORG LAIN?BAIK KAYAKAN DIRI SENDIRI!!


5. Persaingan

Persaingan amat kecil. Walaupun perniagaan ini berbentuk networking tetapi jika anda lihat perniagaan Network Marketing lain kebanyakannya berasaskan produk berbentuk makanan kesihatan. Kini sudah terlalu banyak sehingga ada yang tidak kuat semangat dia mahu taja orang akhirnya dia pula yang ditaja orang. Syarikat Network Marketing yang tumbuh bagai cendawan merumitkan lagi usaha pemasaran dan jika ahli tidak bijak akan menghadapi masalah.

Tidakkah anda fikir semua ahli perniagaan lain juga menggunakan hand phone? Jika anda mahu menjual makanan kesihatan A, orang juga berkata "Akupun jual makanan A jugak". Jika anda jual prepaid orang akan berkata "Akupun guna prepaid tapi beli kat kedai, tak rugi masuk ni boleh buat duit lagi".

Produk prepaid tiada konflik dengan produk kesihatan. Bayangkan ahli perniagaan tentu menggunakan banyak prepaid kerana sering membuat panggilan dan SMS. Alangkah ruginya mereka jika tidak membeli prepaid cara SMS dan kaut keuntungan lain.


6. Setkan sasaran anda

Banyak bonus keuntungan dari perniagaan ini. Untuk memudahkan cerita untuk set target dan tidak mengelirukan cuba kita fokuskan kepada keuntungan penajaan sahaja. Lihat carta ini.

Business System 3
(Untuk bonus tajaan ahli baru sahaja)

Level Pendapatan
1 8 X 10.00 = RM 80.00
2 8 X 8 = 64 X 1.00= RM 64.00
3 64 X 8 = 512 X 1.00= RM 512.00
4 512 X 8 = 4096 X 1.00= RM 4,096.00
5 4096 X 8 = 32,768 X 1.00= RM 32,768.00
6 32,768 X 8 = 262,144 X 1.00= RM 262,144.00
7 261,144 X 8 = 2,097,152, X 1.00= RM 2,097,152.00
8 2,097,152 X 8 = 16,777,216 X 1.00= RM 16,777,216.00
JUMLAH RM 19,174,032.00


** Pengiraan diatas merupakan bonus tajaan yang akan diterima oleh Agent Mymode yang tidak Upgrade pangkat MP, jadi insentif tajaan level 2 sehingga level 10 hanya RM1 seorang. Tetapi sekiranya Agent berkenaan berpangkat MP, Insentif tajaan downline level 2 hingga seterusnya adalah sebanyak RM8 seorang sehingga mana-mana downlinenya naik ke pangkap MP juga.

Setkan sasaran anda mencari 2 ahli seminggu bermakna semua ahli mendapat 8 orang dalam tempoh sebulan. Ini bermakna setelah 8 bulan module pendapatan ini lengkap. Paling tidakpun jika anda mencari 1 orang seminggu setelah 16 bulan module diatas lengkap. Bukankah ianya amat pantas dan mudah? Buat lah jangan hanya baca dan terfikir sahaja. Yang penting sekali anda lakukan dan lihatlah hasilnya. Jika anda tidak berbuat apa apa sudah tentu tidak berlaku. Cuba anda lakukan SEKARANG!




Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.