SERPIHAN PESAWAT DI PULAU REUNION SAH MILIK #MH370 @NajibRazak

on Thursday, August 6, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment




Perdana Menteri, DS Najib Razak sebentar tadi mengesahkan bahawa serpihan pesawat yang ditemui di Reunion Island pada minggu lalu adalah milik pesawat MH370.

Pengesahan tersebut dibuat selepas penelitian secara terperinci dilakukan oleh pakar-pakar penerbangan di Perancis yang memeriksa serpihan tersebut. 

Selepas hampir seminggu diperinci oleh penyiasat, serpihan pesawat yang disahkan dari bahagian sayap (flaperon) itu terbukti milik pesawat Boeing 777 milik Malaysia Airline System (MAS)

Pesawat MH370 juga disahkan terhempas di bahagian selatan Lautan Hindi, berhampiran dengan Reunion Island yang dikenali sebagai satu kawasan bahaya bagi penerbangan.

Perdana Menteri berkata, Kerajaan Malaysia dengan berat hati menerima kehilangan tersebut dan berkongsi kesedihan dengan seluruh keluarga mangsa berkenaan. 

"Malaysia akan sentiasa mengingati dan juga mengenang semua mangsa yang hilang bersama pesawat MH370.." ujar beliau yang sentiasa berdoa kepada semua mangsa diatas pesawat terbabit sepanjang usaha mencari dijalankan. -


One Response

  1. Anonymous says:

    Tapi jangan pula CEPAT kita nak percaya sgt. si 'pakar-pakar' Barat/ZIONIS yg. asyik nak MENAFIkan MH370 kita TIDAK diRAMPAS hanya berdasarkan 'bukti' sedikit serpihan?! GANJIL betul ni!

    Sedangkan ada penganalisa Barat MEDIA ALTERNATIF; menuduh MH370 melalui pertolongan SingaPORK, diCULIK ke Pulau Diego Garcia (yg. diRAMPAS sewenangnya oleh US/Britain dari kaum BUMIPUTERAnya yg. diHALAU ke pulau lain - lihat di http://www.npr.org/2015/04/16/400178329/diego-garcia-islanders-displaced-in-u-k-failure-hope-to-return-home , Diego Garcia Islanders Displaced In U.K. Failure Hope To Return Home, April 16, 2015)!

    Lihat analisis wartawan PENYIASAT terkemuka Jepun tentang kehilangan MH370 ini (yg. juga membongkar tentang rahsia SingaPORK/Diego Garcia sbg. pusat perisikan/militari Barat/ISrael; dan kegiatan puak PEDOPHILIA elit Barat/Zionis-KEPARAT yg MENGUASAI Boeing, di Bali/Indonesia dll) – di http://www.rense.com/general96/mh370.html , Is MH370 The Latest Casualty Of
    The Pentagon's Pivot To Asia?, By Yoichi Shimatsu, Exclusive To Rense.com, 3-20-14; dan dihttp://www.abeldanger.net/2014/03/stop-flight-mh370-at-any-cost-worlds.html , Wednesday, March 26, 2014, Stop Flight MH370 At Any Cost - World's Smallest Micro Processor: Freescale Kinesis KL02 - Israeli Espionage Operating Out of Singapore - Defense Advanced Research Projects Agency Source: rense.com - A Tiny Microchip Was The Likely Motive For Pentagon Hijack Of MH370, By Yoichi Shimatsu, 3-25-14 !

    Pulau D. Garcia ini juga disyaki mempunyai pengkalan bawah laut amat-RAHSIA untuk Submarine Nuklear HARAM Pengganas ISrael-NATO, yg. disyaki melakukan letupan NUKLEAR bawah laut yg. boleh menyebabkan Tsunami (disyaki termasuk Tsunami besaq di Acheh dan Fukushima - untuk menJAHANAMkan Acheh yg. baru MERDEKA dgn. pemerintahan ISLAMnya, serta Fukushima yg. sebelum itu bersetuju menghantaq Uranium yg. diproses ke Iran; selpepas ini rector Nuklear Fukushima terus HANCOQ) serta KEPANASAN- bahang api dari bawah laut yg. boleh menyebabkan cuaca amat panas sesuatu negara (bayangkan SingaPORK dan TUAN Barat/Zionis dia ada AKSES sewenangnya bawah laut di Palau Pisang kita di Johor itu), serta hanya SingaPORK dibenaqkan jadi pusat keluaq-masuk penerbangan dari Diego Garcia ini di Asia Tenggara terutamanya utk. tentera/perisik NATO/CIA/Barat-ISrael/Mossad! Si KULI/EJEN-rejim-rejim PENGGANAS Barat/NATO-ISrael/Zionis, memang nak MEMISAHkan Sabah/Sarawak yg- kaya minyak/gas, dari Malaysia dan diGABUNGkan dgn. SingaPORK-pusat-CIA-MI6/Mossad/NATO di Asia Tenggara - lihat di - http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009!

    Nek Tempoyak.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.