Adakah Adam Adli berani hadir 9 Jan di UPSI ?

on Saturday, December 31, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Di bawah ini merupakan surat dari UPSI minta Adam Adli hadir perbicaraan tatatertib. Tarikh 9 Jan juga hari penentuan untuk Anwar di Mahkamah Tinggi KL.

Adakah Adam Adli akan ke UPSI atau ke mahkamah tinggi bagi pejuangkan bosnya Anwar ?

Untuk kita lihat sama ada Adam Adli hadir , tunggu malam ini demo mereka di depan UPSI dikatakan selama 16 jam .


One Response

  1. Anonymous says:

    semakin mereka berdemo tunjuk samseng depan UPSI , bermakna semakin besarlah dakwaan dan semakin negatif pandangan orang terhadap para mahasiswa yang terlibat itu , iany abukan membantu Adam tapi semakin mengusutkan keadaan yang Adam sedang hadapi !

    semakin mereka gertak UPSI , semakin tegas UPSI ambil tindakan ! semakin mereka berkeras ..UPSI juga tahu bagaimana utk tak mengalah , siapa lebih besar power antara UPSI dan Adam???

    nasihat saya , hentikanlah ! tak payah tunjuk demo depan UPSI , ianya tak akan menyelesaikan masalah , yang semakin tertekan ialah Adam , bukan individu para mahasiswa yang sesat itu , nak bantu Adam buat cara baik , cara ikut prosedur dan bersopan , negara ini bukan seperti negara US atau INdon ,

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.