Tahniah ! Terengganu bangkit tewaskan Kelantan 2 -1 Final Piala FA 2011

on Sunday, June 12, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



PB nak ucapkan tahniah kepada pasukan Terengganu yang menjuarai Piala FA 2011 di Stadium Bukit Jalil malam tadi di depan 85,000 penonton .  Sejak dari awal lagi PB sokong bahawa pasukan Terengganu akan menang walaupun  sebelum ini  mereka tewas 3-0 kepada seteru mereka Kelantan di Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah baru-baru ini .

Menariknya , skuad ini bangkit daripada ketinggalan 1-0 dan menyamakan kedudukan pada minit kecederaan sehingga membawa ke masa tambahan lalu menjaringkan gol kemenangan .




PB sokong Terengganu dalam final ini kerana yakin skuad  ini dibimbing oleh  Irfan Bakti mampu tumbangkan keegoaan pasukan Kelantan ini.  Jurulatih berpengalaman seperti  Irfan Bakti pernah buktikan pada 2002 di mana membawa pasukan Pulau Pinang ketika itu menjulang Piala FA telah mengalahkan pasukan pilihan , Perak .  Jadi , ramalan PB adalah   tepat sekali dan tahniah kepada Terengganu !


*** Lepas ni skuad Peteh dapat pi Europe la kerana champion Piala FA ...haha ..dan pasukan Kelantan juga dapat juga hadiah  iaitu  cuti umum la esok diberikan Pok Nik ..kalah pun dapat cuti , orait la ...haha


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.