PANAS ! Penyokong Nur Jazlan harus baca pendedahan pedih ini ....

on Friday, June 10, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Bila ada beberapa blogger mula hentam UDA , maka panglima-panglima blogger Nur Jazlan mula lah cakap bahawa blogger telah mula hentam Nur Jazlan .

Masalahnya Nur Jazlan haprak ini sudah la tak pejuang agenda Bumiputra , tetapi tidak  menunjukkan beliau telus dan ikhlas  dalam memberi penjelasan sebenar  mengenai projek BBCC.  Sehingga sekarang beliau tidak berani lagi dedahkan nama 11  syarikat kontraktor Bumiputra  yang berminat untuk mendapat projek BBCC.

baca pendedahan panas rakan blogger MPP dalam isu UDA ini ...




Gua mulanya tak nak panjangkan isu mengenai Nur Jazlan dan juga UDA Holdings ni.., tapi nampaknya ada yang still tak sedar dan juga tak nak faham sapa sebenarnya yang paling HAPRAK..


Sekarang ni, apa yang gua nak cakap mudah je.. Kalau betullah Nur Jazlan dan UDA utamakan bumiputera didalam setiap urusan dan bukannya dahulukan kepentingan syarikat..., SILA dedahkan siapa 11 kontraktor yang berminat dalam projek Bukit Bintang City Centre yang terletak di atas tapak Penjara Pudu.


Lepas tu kita sama-sama tengok syarikat-syarikat yang tersenarai tu layak atau tak.. Apa yang gua tahu, dalam senarai tersebut, bukannya hanya terdapat 1 kontraktor bumiputera TETAPI 5 yang cuba diselindungkan oleh Nur Jazlan..


Dan kenapa Pengerusi UDA tu hanya hantar satu nama saja, Everbright International Construction Engineering Corporation (EICEC) kepada "pihak atasan"? Tak nak bagi "pihak atasan pilih selain dari EICEC ke Nur Jazlan?


Apa istimewanya EICEC ni pada Nur Jazlan?? Tak cukup lagi ke nak kayakan orang luar? Gua rasa, perangai macam ni lah yang dikatakan sebagai pengkhianat orang melayu. Dah dapat jawatan tinggi, kepentingan dan maruah orang melayu digadaikannya.


Macam mana bumiputera nak maju kalau UDA sendiri tak bagi peluang dan labelkan dorang sebagai tak berdaya saing? Putarbelit dan perangai bangsat macam Nur Jazlan ni lah yang buatkan UMNO dipandang sebagai tak mampu jaga bumiputera..


Nur Jazlan kata UDA dah tak boleh teruskan agenda bumiputera dan UDA perlu cari duit sebab nak atasi masalah kewangan pasal tak dapat bantuan kerajaan. Maknanya.., Nur Jazlan cuba nak kata membantu Bumiputera bererti UDA akan hilang profit besar.


Aloo beb... Kalau nak kira untung saja, elok lu letak jawatan dan buat syarikat sendiri laaa... UDA tu ditubuhkan untuk mengangkat martabat ekonomi Melayu di kawasan bandar. UDA juga diamanahkan untuk bantu syarikat bumiputera..., bukannya semata-mata nak untung saja beb..


Kalau Nur Jazlan rasa UDA dah tak mampu lagi nak pastikan syarikat Bumiputera dapat peranan dalam persaingan ekonomi bandar, gua cadangkan pada Najib supaya bubarkan saja UDA Holdings!!!


Dan tak guna Nur Jazlan jadi Pengerusi UDA kalau dah tak mampu sangat nak fikir kaedah terbaik untuk mendahulukan kepentingan serta agenda bumiputera.. Jadi, tunggu apa lagi baii.., letak jawatan je lah baii..


Dari dulu lagi sesapa yang duduk di jawatan tertinggi UDA Holdings, adalah hasil sokongan dari UMNO. Jangan jadi kacang lupakan kulit dan buat-buat tak faham pasal apa yang diperjuangkan oleh UMNO selama ni..


Nur Jazlan kena ingat.., dia "ditanam" di UDA Holdings bukan sekadar untuk mengira UNTUNG/RUGI WANG RINGGIT, tetapi untuk mengira UNTUNG/RUGI KEPADA BANGSA MELAYU/BUMIPUTRA!!!

p/s: Cukup tak cili yang gua taruk ni? Banyak lagi cili dalam stok simpanan gua.. Hahahahahahaha...


p/s2: Gua ada dengar Anwar dan Guan Eng nak kawtim dengan Nur Jazlan pasal isu UDA dan penduduk Tanjung Tokong 11hb ni untuk tarik sokongan pengundi melayu kepada Pakatan.. Baik punya cili tu beb... Hahahahahahaha....


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.