Penyokong Kelantan yang hina YDP Agong sudah dicekup !

on Thursday, June 23, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment



Ini orang kata .. terlajak perahu boleh undur ,terlajak kata rosak binasa.  Seorang penyokong bola sepak Kelantan yang menghina gambar YDP Agong dalam laman facebook telah ditahan polis untuk bantu siasatan .


Mangkok yang ditahan polis di Kota Bharu   adalah Nik Rabani dan seorang lagi penuntut UITM Kay Syakila  masih lagi dicari .  Muda lagi rupanya budak ini dan confirm la ini semua penyokong taksub PAS . Juak-juak PAS ini memang  tak ada adab dan kurang ajar lagi kepada Raja sepertimana kes di Perak dulu . 


Sekarang amik la habuan ... sudah lah negeri Kelantan kalah , lepas itu dapat hadiah lagi dari abang misai ..haha


Polis menahan seorang bekas pelajar PTPL Kota Bharu kerana dipercayai terbabit dengan kes menghina gambar Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin, yang dikeluarkan dalam satu laman sosial baru-baru ini.

Lelaki berusia 24 tahun yang juga seorang penganggur, menyerah diri di Bahagian Siasatan Jenayah, Ibu Pejabat Polis Daerah Kuala Terengganu pada jam 8 malam kelmarin.

Ketua Polis Terengganu, Datuk Jamshah Mustapa, berkata polis turut merampas komputer riba yang dibawa lelaki itu yang berasal dari Kubang Kerian, Kelantan.


"Siasatan awal polis mendapati dua individu yang disyaki terbabit dan kita masih mencari seorang lagi untuk membantu siasatan kes ini," katanya.

Pada 13 Jun lalu, Kelab Penyokong Bola Sepak Terengganu FC membuat laporan polis berhubung kes penghinaan terhadap gambar Yang di-Pertuan Agong dalam sebuah laman sosial dengan mengubahsuai muka Seri Paduka Baginda. - BERNAMA"


One Response

  1. AJAI62 says:

    Assalam Bro

    Biasalah kalau dah dari tadika diajar macamana nak jadi kurang ajar... sampai ketualah tu... Penganggur lagi... UiTM kena tendang pelajar seorang lagi tu untuk menjaga nama baik Canselor UiTM iaitu Yang Dipertuan Agong...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.