AKIBAT DENDAM PEGAWAI KASTAM , NAJIB & ROSMAH JADI MANGSA FITNAH CINCIN RM24 JUTA

on Monday, August 13, 2018 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments





Inilah bahana FITNAH Akhir Zaman ... kerana  DENDAM perbuatan fitnah  pegawai KASTAM  telah menjatuhkan sebuah kerajaan melalui isu cincin RM24 juta. 

Yang sebut ini adalah bekas boss SPRM Datuk Seri Abu Kassim dengan mendakwa pegawai terbabit membocorkan dokuman ' borang Kastan 1 yang menunjukkan barang yang yang masuk dalam negara tetapi tidak mendedahkan Borang Kastam  2 iaitu untuk barang keluar daripada negara. ( makna cincin tak dibeli) 

Yang kuat menabur fitnah isu cincin dari pembangkang ketika waktu itu ialah Rafizi hingga menyatakan ia hanya gurauan di mahkamah .

 https://www.malaysiakini.com/news/420820


Bila  Datin Seri Rosmah menafikan , ramai tidak percaya dan hari kebenaran itu muncul dengan video bekas KP SPRM mendedahkan isu Cincin hanyalah sabotaj pegawai KASTAM yang khianat untuk memburukan pemimpin negara. 











3 Responses

  1. Anonymous says:

    Dah serius ni, minta kerajaan PH kenalpasti semua pegawai kastam yang terlibat dalam FITNAH terburuk ini. Kalau boleh buang semua pegawai yang memfitnah tersebut dengan segera!

  2. Anonymous says:

    walaupun berita di atas mengesahkan tentang tidak ada pembelian cincin 24juta namun nada berita itu masih nak berdalih iaitu cuba nak menafikan kebenaran yang dikhabrkannya sendiri.
    Biasnya berita ini lebih ketara apabila cuba menanamkan secara halus bahawa skandal 1MDB itu benar-benar wujud dan cuba secara halus mengaitkannya dengan bekas Perdana Menteri Malaysia yang ke-6. Sangat halus jarum fitnah penulis berita tersebut melaui permainan bahasanya.

  3. Anonymous says:

    Orang Melayu memang gemar dengar fitnah, dari gemar membaca dan berfikir, kerana itu lumrah budaya budayanya! itulah sebab iman dan agama orang Melayu macam buih di laut!!! tipis!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.