KJ MAHU GANTUNG FAM BUKAN LANGKAH BIJAK

on Sunday, September 6, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments




Apakah ini jalan terbaik diambil oleh KJ selaku Menteri Belia & Sukan ??   Gantung FAM tidak menyelesaikan masalah sebaliknya kepimpinan  persatuan itu perlu dirombak kembali dan strukturkan semula  .

Cadangan TMJ yang mahu menampung kos melantik jurulatih asing menjadi Jurulatih Harimau Malaysia adalah langkah yang baik dan short term planning untuk memulihkan kembali pasukan bola sepak negara

Gantung sukan No 1 negara ibarat  satu tindakan kurang bijak  !


4 Responses

  1. Anonymous says:

    Bubarkan FAM yg ade skrg dan cari anggota baru 100%.

  2. Anonymous says:

    ia kita akui kekalahan ini memalukan tetapi bila dah kalah terima hakikat nya . kita pergi pun memang dah niat kalah hanya bilangan gol saja yang kita nak tau. menteri sukan ni pun bukan baguih sangat, semasa dia pegang jawatan ni lah yang sukan malaysia paling teruk. lembik2 menteri sukan sebelum ni pun sukan kita tetap steady. kj ni kan reti ape yang tau naik basikal, zumba, mandi ais, sepatutnya bukan dollah letak jawatan kj ni yang kena letak jawatan. masa kj lah sukan huru hara, dulu dia jadi pengurus t team pasukan tu pun hancur. bagi satu kementerian lagi hancur. kalau aku jadi menteri sepenggal sukan malaysia mesti naik punya.

  3. Anonymous says:

    Tutup kedai je la...

  4. Anonymous says:

    menteri pula bila nak letak jawatan?

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.