EXCO PEMUDA BUAT LAPORAN POLIS TERHADAP ALVIN UGUT ROGOL

on Wednesday, September 2, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 5 Comments



Semakin biadap CINA chauvinis DAP hinggakan anak TPM kritik  BERSIH 4.0 dimaki & diugut oleh Alvin Tan. 



Saya Armand Azha Hj Abu Hanifah mewakili Briged Kesatria Muda Pergerakan Pemuda UMNO untuk membuat 1 laporan polis berkenaan 1 kenyataan di dalam Facebook. 

Pada 2hb 9 2015 semasa saya berada di Pejabat Pemuda UMNO PWTC jam lebih kurang 8.15 pagi apabila saya terbaca laman sosial Facebook milik saya, saya dapati pemilik akaun facebook atas nama Alvin Tan telah mengeluarkan kenyataan seperti berikut - HOLY MOTHER FUCKING SHIT - MY NEXT GOAL IN LIFE IS TO FAR ZAHID HAMIDI' DAUGHTER, NURULHIDAYAH AHMAD ZAHID, SHE'S SO FUCKING HOT, WHO GIVES A SHIT WHAT SHE SAID ABOUT #BERSIH4? SHE'S PROBABLY RIGHT ANYWAY. ANYONE WANTS TO JOIN ME FOR A DOUBLE - PENETRATION OF THIS SLUT? (I'LL TAKE THE ANUS OK, DON'T FIGHT WITH ME)



Tujuan laporan dibuat adalah untuk pihak polis menjalankan siasatan lanjut keatas pemilik akaun Alvin Tan dimana kenyataan ini berunsurkan hasutan kepada orang ramai.

Sekian laporan saya
Armand Azha Hj Abu Hanifah
Exco Pemuda UMNO Malaysia


5 Responses

  1. Anonymous says:

    KERAT THIS LANCHAU

  2. Anonymous says:

    SYUKUR ALHAMDULILLAHmasih ada PU Pendekar Islam/Melayu mcm. ni - aku dah MUAK sebelum ni dgn. si mamat-kari-BANGANG-'jaguh' SPRM (yg. dipuja EvangeliSStar utk. jadi PM satu hari nanti -KELAKAQNya!) dan timbalan kaki-BETINA dia!

    Patutnya Nurulhidayah sebagai anak kpd- YAB TPM kita juga, tanamkan KEBERANIAN utk. buat repot polis SENDIRI, ke FacebkZIONIS tu dan ke laman FBI di US atau melalui Kem. Luaq! Kerana ini UGUTAN ROGOL BERAMAI oleh si TERORIS AlvinBANGKAI BABI ni dari US - yg. memang MENYALAHI undang-undang US di bawah "HEINOUS SEX CRIMES"!

    Jadi jANGAN lepaskan si PEROGOL BANGKAI BABI ni!

    Nek Tempoyak.

  3. Anonymous says:

    Melyu begitu dayus lembik dengan bersiri2 penghinaan.. kalau dulu2 tahun 60-an aku rasa cina babi ni dh lunyai dikejar cari. Sedih apa nak jadi dengan bangsa Melayu di seronok bersorak, semuanya di gadai!

    GHB pengkhianat bangsa dan Agama yg wajib dilawan!

  4. Anonymous says:

    Bomoh2 hebat mana ? Santau angin aja cucu cicit komunis ni....

  5. Anonymous says:

    Sia2 ja buat laporan....
    Tak ada maknanya pun....
    Kalau org melayu dah lama kena heret ke mahkamah....
    Disebabkan ini bangsa babi Dapigs....apapun ok sj

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.