..

..

KJ SINDIR MEDIA PEMBANGKANG MAIN ISU LAMPU POTRET TUN MAHATHIR

on Saturday, June 27, 2015 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Ketua Pemuda Umno menyifatkan tindakan media pembangkang memainkan isu mengenai lampu yang menerangi potret Tun Dr Mahathir di hadapan Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) sebagai tindakan yang sengaja memanaskan lagi suhu diantara bekas perdana menteri itu dengan  Datuk Seri Najib Razak.


Khairy berkata, walapun Umno tahu bahawa Najib dan Mahathir sedang bertelingkah kini, tetapi Umno tidaklah sebodoh yang disangkakan oleh puak pembangkang untuk memadam lampu yang menerangai potret Mahathir itu

Tambahnya, kebetulan kerana hayat mentol itu mati dan tidak dapat menerangi potret bekas perdana menteri 22 tahun itu, maka media pembangkang mengambil peluang ini sebagai isu untuk menghangatkan lagi suhu diantara kedua pemimpin tersebut.

Menurutnya, sudah menjadi makanan harian untuk media pembangkang mencari isu untuk diputar belit seperti isu 1MDB dan MARA.

"Takkanlah kita nak buat macam itu, ini bodoh, tidak masuk akal. Ini sengaja dimainkan oleh media tertentu seperti mana kenyataan Pengerusi MARA diputar belit," kata Khairy.

Menurut sumber dari anggota polis yang menjaga kawasan tersebut, potret Mahathir tidak disinari dengan cahaya lampu kerana mentol terbabit terbakar dan belum diganti dengan yang baru.-Utaranews.com-


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.