SYED SADDIQ PENIPU , ZAHID TIDAK PERNAH TUNTUT KES DIGUGURKAN

on Tuesday, March 3, 2020 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments



Naratif  Kes pendakwaan  pemimpin UMNO konon akan digugurkan  adalah  satu PEMBOHONGAN & PENIPUAN sedang dimainkan oleh Pakatan Harapan

Terbaru adalah penipuan oleh  Syed Saddiq yang menyatakan konon Presiden UMNO sudah tuntut supaya kes rasuah dikhasifikasikan sebagai kes pendakwaan politik & selektif.

Ia segera dijawab oleh Presiden UMNO yang mahu kes ini tidak digugurkan seperti mana dilakukan kepada pemimpin PH . Beliau tetap dengan pendirian mahu bersihkan diri di mahkamah .





Tentang isu penangguhan sementara perbicaraan itu sebenarnya perkara kecil  & setelah dimaklumkan tiada  mesyuarat pembentukan Kabinet maka beliau terus hadir ke sebelah petang sesi perbicaraan .


KUALA LUMPUR – Hakim Mahkamah Tinggi, Collin Lawrence Sequerah telah memanggil semula Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memberi penjelasan berhubung alasan permohonan penangguhan perbicaraan yang dikemukakan oleh pihaknya.

Pagi tadi, hakim telah memberi penangguhan kepada Presiden UMNO itu yang memohon penangguhan kes kerana ada mesyuarat berkaitan pembentukan Kabinet. klik link


Jadi , kepada semua rakyat Malaysia usah masuk perangkap penghasut2 PH yang cuba memecahbelahkan muafakat dalam Perikatan Nasional 
 


3 Responses

  1. BSP says:

    Sadiq sadiq....kenapalah otak kau ni tak pernah nak bersih..
    Dahlah tak ada daya juang yg tinggi, lembik, orang yg pertama akan lari bila dtg bahaya, lompat pagarlah...berdrama lah..

    Dari situ rakyat dah boleh melihat, betapa rendahnya takat pemikiran dan fikir kamu...

    Dulu Atok kau lantik LGE yg dituduh rasuah untuk projek teroowng dan banglo...perbicaraan sedang berjalan....lantik org yg dituduh dimahkahmah jadi mneteri yg jaga wang negara...Masa tu kau kat mana?? Knp senyap tak bersuara?? Mana prinsip kau??

    Kau ingat Muhyiddin macam Atok kau ke??
    Dia akan lantik org yg bersih, boleh buat kerja (bukan macam kau), cerdik , berintergiti dan mesra rakyat (bukan yg hari2 menipu rakyat)...
    Kalau Zahid atau Najib pun kalau nak masuk kabinet, mereka kena dibuktikan tidak bersalah dimahkahmah....mereka lebih gentleman dengan tidak mahu kes mereak digugurkan just because kerajaan dah berubah....Bukan macam kes LGE dan byk lagi kes yg melibatkan DAP yg digugurkan, dihentikan dan dilambatkan....

    Itu pun masih tak nampak lagi....memang pemimpin yg patut tumbang tersungkur menyembah bumi si sadiq ni...hampeh!!!

  2. Sudah tiba masanya Pemimpin UMNO menfailkan saman kepada mana2 pihak yang sebarkan berita berniat jahat.
    Ikut contoh Lee Kuan Yew...dia saman pihak lain sampai bangkrap...Niat utk mengajar.
    INGAT...
    UMNO dulu jatuh sebab antaranya menbiarkan berita2 palsu sebeginilah..akhirnya khalayak ramai percaya.

  3. Anonymous says:

    Itulah kerja depa bila kalah kerana kebodohan sendiri. Elok2 jadi PM, Atok Tua pi letak jawatan. Kan sekarang anak buah semua mcm anak ayam mati ibu. Rezeki & gaji ratus ribu melayang sekelip mata.. padan muka! Diharap rakyat tak termakan dakyah2 oleh para ex-kera jaan ini.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.