MUHYIDDIN HAMPIR PASTI PM 8 , AWAS SERANGAN PASUKAN ANWAR !!

on Friday, February 28, 2020 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


 UMNO , PAS , BERSATU  serta MCA MIC sudah bersetuju menyokong Tan Sri Muhyiddin Yassin  sebagai calon PM 8 seperti yang dititahkan oleh KDYMM Yang Dipertuan Agong .

Hampir pasti GPS ,Warisan serta beberapa parti di Sabah akan menyokong TS Muhyiddin . Malah TS Shafie Afdal sudah berada petang tadi di kediaman TS Muhyiddin . 

GPS pulak tentu akan menyokong sebab mereka akan menentang DAP di PRN Sarawak tahun 2021 . 



Kita yakin Anwar  tengah sibuk   hubungi Ahli Parlimen yang belum membuat lagi keputusan seperti Warisan , GPS , Bebas  dan lain lain .  

Teringat dulu semasa penipuan bersejarah   16 Sep   , bekas Ahli Parlimen PKR  Bayan Baru Datuk Zahrain Hashim  pernah berkata beliau   dijanjikan Anwar Ibrahim sebagai Menteri jika berjaya 16 Sept  menjadi Perdana Menteri . 

Jadi , tak mustahil dalam tempoh sekarang hingga esok , tentu pelbagai janji bulan dan bintang akan didengar oleh Ahli Parlimen .


Manusia bernama Anwar Ibrahim ini  tidak akan mengaku kalah dan pelbagai cara akan digunakan beliau bagi memastikan dirinya yang menjadi Perdana Menteri ke 8 .  AWAS !!



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.