ANNUAR MUSA JAWAB KENAPA UMNO SOKONG KERAJAAN GABUNGAN BARU TUN M

on Monday, February 24, 2020 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Kita ada pilihan sama ada nak membakarnya atau hulur tangan bina baru- TS Anuar Musa

Baca dan fahamkan mengapa Umno bertindak menyokong Tun M dibawah 👇


TS SAnnuarMusa:

Segalanya bermula dari dlm PH sendiri.Apabila kami di beri bayangan 14/15 Ahli Parlimen PKR dan hampir semua 25 MP ppbm hilang KEYAKINAN pada PH,bererti kjaan PH runtuh.
Dlm situasi ini kita ada 2 option.pertama BUBAR PARLIMEN,kedua BENTUK KJAAN BARU jika mandat mencukupi..

Dua option ini kuasanya terletak pada PM dan SPB YDPA.Sebagai parti politik kita buat pendirian kita..BUBAR PARLIMEN KITA SETUJU..atau  pilihan kedua,KERANA PH RUNTUH KITA BERI DOKONGAN PADA PM UTK BENTUK MUAFAKAT BARU.Antara 2 itu,yg penting jgn rakyat jadi mangsa

Hari ini UMNO memberi mandat kpd PRESIDEN utk ambil apa jua langkah yg terbaik utk parti dan rakyat,khusus nya org melayu dan bumiputera.6 parti tertentu jika bersepakat MAMPU MENSTABILKAN POLITIK NEGARA.

Kita sudah tunaikan tanggung jawab kita,KINI TERPULANG PADA PM DAN PERKENAN SPB YDP Agong..

Yang bermasaalah itu PH,yg gagal itu PH,yg berpecah itu PH.Blok Pembangkang committed mengutamakan apa yg terbaik bagi kepentingan rakyat.Negara mesti selamat,stabil dan pimpinan tumpu bekerja utk rakyat.Kami ketepikan sentimen.Kami hulurkan PENGIMBANG demi kestabilan..

Segalanya berpunca dari sifat takabbur,sombong,dan rakus dlm PH itu sendiri.Usah salahkan orang lain.Jgn lupa,bukan mereka dlm kjaan saja ada mandat rakyat.Bukan LGE,LKS,MS,KS,DSAI saja!!Kami pembangkang juga ada mandat.Kjaan itu campuran..bukan mutlak mana mana parti!!

Bila formula kamu runtuh,tiada pintu depan atau belakang.Kami ada pilihan sama ada MEMBAKARNYA,atau hulur tangan bina baru.Kami harus fikir mana terbaik utk rakyat.Pemimpin mau terus SOMBONG DAN BERCAKARAN?atau kita stabilkan dan bekerja utk rakyat.Kemudian kita kembali pd rakyat

Govt that loses the support loses the legitimacy....simple right?..the people??..YES!!...all MPs represent the people..SEBAB ITU JGN TERLALU SOMBONG YB!!..only now you talk about rakyat..for two years you kencing rakyat!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.