KOMEN BIADAP SEGELINTIR RAKYAT MALAYSIA ISU TRAGEDI HELIKOPTER DIBIDAS MP PAS

on Saturday, May 7, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments



Tragedi helikopter membawa pemimpin UMNO dan pegawai tinggi kerajaan terhempas di Sarawak memang menyedihkan dan mengejutkan kita semua .

Tetapi sikap segelintir haters dari pembangkang yang beragama Islam tidak langsung malu dengan berkata biadap dalam tragedi ini . 

Dimanakah akhlak kita sebagai seorang Muslim ketika keluarga dan sahabat handai sedang bersedih mendengar penemuan mayat mangsa helikopter terhempas di Sarawak, ada yang tergamak mengeluarkan kenyataan yang langsung tidak menggambarkan akhlak Islam bahkan bagaikan manusia yang sudah mati rasa.
Berpada2lah dalam berpolitik. Janganlah terlalu ghairah hingga melupakan adab dan akhlak sebagai seorang Islam. Rasulullah SAW sendiripun menghormati jenazah walaupun mereka pernah memusuhi baginda. Inikan pula jenazah sesama saudara seIslam yang hanya berbeza ideologi politik.









GPB cukup tertarik kenyataan status YB Nasrudin Hassan . Walaupun beliau MP PAS , tapi nurkilannya  jelas sini membidas segelintir rakyat Malaysia  bila mendapat berita buruk berlaku kepada musuh politik  mereka .

Sebenarnya inilah kesannya politik kebencian ditanam oleh DAP dan PKR kepada otak pemikiran rakyat agar membenci pemimpin kerajaan . Terima YB PAS Temerloh ini yang dilihat matang dan menghormati persaudaraan sesama Islam . 









2 Responses

  1. Anonymous says:

    Hebat sungguh bebudak tu.. nnpk muka mamat moto tu mcm kerani despatch jer.... duk umah murah kjaan... klu kja kjaan kasi lantaikan dia baru padan muka....

  2. Artikel anda keluar pada blog lain. Dicuri?

    Lihat di sini: http://kisahviral16.blogspot.my/2016/05/komen-biadap-segelintir-rakyat-malaysia.html

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.