Jom tengok apa yang Guan Eng bohong dalam surat kepada Menteri Amaran ..

on Saturday, May 14, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments





Guan Eng ini kalau tak bohong satu kali dalam sehari memang tak senang la hidup dia . Bab nak menipu dan putar belit memang Ketua Menteri ini paling No 1 di Malaysia . Dalam surat kepada Menteri Amaran pun nak diselitkan juga bohong iaitu pasal jalan altenatif kononnya dibantah Pemuda UMNO PP . 


Lihat di bawah ini artikel yang dipetik dari bro Pisau.net




Petikan dari Surat Ketua Menteri Paling Celaka Dalam Sejarah Kerajaan Negeri Pulau Pinang yang disiarkan oleh Haprak Daily portal lidah bercabang khawarij PAS:-


Sejak bila Pemuda Umno menyokong jalan bertol?Jalan Alternatif yang dibina sejak 2007 adalah dibina oleh Umno dan kerajaan BN:


Semua orang tahu,sudah ada jalan alternatif yang dibuat oleh kerajaan BN yang merentasi diantara Taman Bagan dan keluar ke Jalan Chain Ferry,jalan alternatif ini dibina oleh kerajaan BN sebaik saja tol lebuhraya BORR dibina sekitar tahun 2007 untuk penduduk setempat mengelak daripada membayar tol atas hasil usaha daripada UMNO!Dalam masa yang sama jalan alternatif dari Seberang Jaya keluar ke (Taman Chai Leng) melalui Penang Bird Park turut dibina.



Terlalu banyak jalan alternatif untuk mengelakkan daripada membayar tol,adalah tidak munasabah jika kita hanya mengunakan jalan sepanjang 1km akhirnya terpaksa juga melalui jalan alternatif yang dibina sejak sekian lama oleh kerajaan BN.



Sebaliknya Lim Guan Eng menyusahkan rakyat yang keluar dari Sg Nyior ke Jalan Siram untuk ke Jalan Raja Uda atau Jalan Telaga Air dengan adanya lampu isyarat baru di tengah Jalan Siram yang semua orang tahu sesak dari simpang empat Sg Nyior hinggalah perkuburan India Jalan Siram.selanjutnya klik sini



Sedangkan ketika itu, Ketua Pemuda Umno PP Shaikh Hussin menerjah Guan Eng semasa sidang akhbar,beliau sendiri berkata menyokong jalan yang dibina oleh Guan Eng bersambung dengan jalan tanpa tol oleh kerajaan BN.



Lidah biawak ni tak pernah cuba untuk bercakap benar.Kita akan dedahkan video pembohongan Lim Guan Eng tidak lama lagi.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.