LORETTA BERSEKONGKOL VVIP MALAYSIA FITNAH NAJIB ??

on Tuesday, May 26, 2020 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


1MDB

Maklumat dari Department of Justice Amerika Syarikat telah menemui bukti terdapat pembabitan bekas peguam negara iaitu, Lorreta Lynch yang didapati bersekongkol dengan beberapa individu penting dari malaysia untuk hanya menjatuhkan DS Najib Razak berkaitan tuduhan 1MDB.

Ia diperkuatkan lagi dengan pembabitan NGO berprofil tinggi di Amerika Syarikat milik George Soros Open Society dan Clinton Global Foundation.

Komplot ini telah dirancang sebelum PRU14 lagi bagi memastikan DS Najib Razak dan kerajaan Barisan Nasional tewas pada PRU14 lalu lalu dan seterusnya membuka jalan untuk mengheret bekas PM itu ke mahkamah sebagaimana yang telah dirancang.

Namun demikian, DOJ Amerika Syarikat gagal menemui sebarang bentuk bukti untuk mensabitkan Dato Seri Najib berkaitan isu kontroversi 1MDB sehinggalah mereka melakukan siasatan dalaman dan menemui terdapat penglibatan secara langsung oleh bekas peguam negara Amerika Syarikat Lorreta Lynch dengan VVIP dari Malaysia yanh dipercayai dari parti pembangkang semasa PRU14 dengan mensasarkan tuduhan palsu untuk menjatuhkan Dato Seri Najib.

BUKTI KES TIDAK SEMPURNA

Perbicaraan Dato Seri Najib telah pun sampai ke penghujung dan apa yang memeranjatkan, pihak pendakwaraya gagal memberikan bukti yang kuat bagi mendakwa atau mensabitkan DSNR.

Malah, didapati pihak pendakwa mengeluarkan bukti bersifat “SISI”, iaitu melalui keterangan tanpa dokumen seperti yang diperlukan pihak mahkamah.

Melalui maklumat itu juga, jelas kes ini di dapati cacat sekaligus menimbulkan elemen elemen yang hanya berpaksikan rekaan semata-mata dan tiada sabitan kukuh disebabkan banyak keraguan.

KES BAKAL DI GUGURKAN

Maka, berdasarkan kepada perkembangan dari Department of Justice Amerika Syarikat, kes ini akan ditutup sedikit masa lagi kerana tiada keperluan untuk meneruskannya berikutan terlalu banyak kelemahan berlaku dalam tuduhan tidak berasas tersebut.

Yang paling ketara bilamana pihak pendakwa terkial kial untuk mencari bahan bukti yang tidak pernah wujud untuk dipersembahkan pada mahkamah.


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.