..

..

Tweet BiaDAP Jeff Oii tunjukkan DAP parti Rasis terhadap ulamak

on Saturday, September 17, 2016 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments


Ini lah pemimpin parti rasis  DAP . Dalam tempoh tak sampai  24 jam Jeff Ooi punya spin boleh berubah 360 darjah.

Apabila modus operandi mereka diulangi dengan   cepat-cepat menafikan tweet itu dengan menggunakan alasan twitter digodam, ia jelas memakan diri.

Mungkin disebabkan dia terpaksa berkata semula twitternya tidal digodam. 


Kenyataan tweet  'Adios Harun Din. Let there be peace' yang menimbulkan  kemarahan umat Islam  jelas membuktikan  kebenciannya kepada ulama seperti Datuk Dr Haron Din selama ini.

Ini bukan kali pertama pemimpin  DAP mengeluarkan perkataan kurang ajar tetapi sudah berulang kali. 

Sebenarnya inilah  realitinya menunjukkan wajah sebenar DAP apabila berdepan dengan isu melibatkan agamawan yang dilihat tidak selari dengan ideologi perjuangan sekular mereka menentang hudud . 

Hanya macai2 DAP Melayu dan PKR sahaja masih mahu duduk bersekongkol dengan pemimpin rasis dan bebal dalam DAP .



4 Responses

  1. Anonymous says:

    Takde ke sniper dlm malaysia ni

  2. Anonymous says:

    Sniper aje babi ni

  3. Anonymous says:

    DAP memang BABI mahathir pon dah jadi BABI

  4. Anonymous says:

    Jamuan (Al-Mā'idah):8 - Hai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan.

    'Āli `Imrān:28 - Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali.

    Wanita (An-Nisā'):139 - (yaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman-teman penolong dengan meninggalkan orang-orang mukmin. Apakah mereka mencari kekuatan di sisi orang kafir itu? Maka sesungguhnya semua kekuatan kepunyaan Allah.

    Al-Mumtaĥanah:13 - Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah kamu jadikan teman rapat mana-mana kaum yang dimurkai Allah, mereka telah berputus asa daripada mendapat kebaikan akhirat, sebagaimana berputus asanya orang-orang kafir yang ada di dalam kubur.

Leave a Reply

Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.