Kelayakan Olimpik 2012 :Malaysia bakal berdepan Jepun, Bahrain & Syria

on Friday, July 8, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments





Malaysia diundi dalam Kumpulan C bersama Jepun, Bahrain dan Syria bagi pusingan ketiga Zon Asia kelayakan Olimpik London 2012.

Walaupun banyak pihak melihat skuad negara berdepan  laluan berliku dalam pusingan ketiga ini , tetapi GPB yakin jika kita mampu membuat kejutan terhadap negara seperti  Bahrain & Syria  ini ,  insyallah tangga kedua di peringkat mampu digapai .

Jika kita pamerkan aksi seperti menentang Lubnan , tak mustahil Bahrain & Syria mampu ditewaskan sekaligus menduduki tempat kedua layak ke peringkat Play off.

Teruskan perjuangan Sang Harimau Malaya !


3 Responses

  1. Anonymous says:

    Dalam permainan bola sepak tidak ada yang mustahil,apa2 saja bolih berlaku tetapi dgn syarat bersemanggat & berusaha gigih sepasukan tidak terlalu menghormati lawan,yakin pada kebolehan sendiri,insyaallah.

  2. Anonymous says:

    ong kim swee dan ank buah kena target menang sume perlawanan....!!baru blh prgi jauh...!!dgn potensii semasa yg ditujukkn apa saja blh berlaku

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.