Mubarak dakwa dikhianati Barat , kesian PAS kena kencing direct oleh Yahudi & AS ,

on Saturday, February 5, 2011 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments

PAS hari ini bukan main syok betul berdemo ...selain di KL , di bawah ini adalah sebahagian gambar penyokong2 bangang PAS menyokong gerakan rakyat Mesir mendesak Hosni Mubarak letak jawatan.

menariknya di sini puak-puak kopiah putih PAS menuduh Mubarak adalah proksi kepada Yahudi & AS . Lihat la gambar2 banner mereka yang cantik betul dibuat ... tetapi sayang depa ini tak tau apa pun situasi sebenar  konflik di negara Firaun itu .


negara Tunis ?? Kat mana tu woii puak2 PAS ..tak ada dalam peta pun


Konflik di Mesir ini PB lihat didalangi oleh oleh negara Barat  melalui campur tangan mereka dalam peralihan kuasa di negara itu .  Itu yang Mubarak dakwa Barat telah mengkhianati negara Mesir ..


Parti Demokratik Nasional (NDP) Mesir, yang diketuai Presiden Hosni Mubarak, mendakwa Barat yang diletakkan kepercayaan selama ini telah mengkhianati negara itu, antara sekutu rapat Amerika Syarikat (AS).

Hosni, 82, kini berhadapan dengan kebangkitan rakyat yang masuk hari ke-11 hari ini dan juga tekanan pentadbiran Obama dan beberapa negara lain supaya berundur segera.

Beribu-ribu penunjuk perasaan anti-Hosni sedang berhimpun di Dataran Tahrir di sini pada perhimpunan yang dikenali sebagai “Jumaat, Hari Berundur”.Dalam temu bual dengan BBC sebentar tadi, Setiausaha NDP Dr. Mohamed Kamal berkata, kuasa Barat telah mengkhianati negara 80 juta penduduk itu.

“Ya, Barat telah mengkhianati Mesir,” kata beliau dalam temu bual bersama BBC hari ini menjawab soalan tekanan yang diberikan oleh pemimpin-pemimpin Barat supaya meletakkan jawatan dengan segera.


Persoalannya , jika betul Mubarak adalah proksi AS & Barat ... mengapa beliau dakwa dikhianati ? Adakah AS & Israel sebagai dalang semua gerakan ini untuk menjatuhkan Mubarak ?

Jadi di sini ... jika AS & Israel terlibat dalam konspirasi menjatuhkan Mubarak ini , bermakna  parti PAS yang menyokong gerakan rakyat  menjatuhkan Mubarak itu bersekongkol la  bersama Yahudi & AS.

Nasihat aku kepada puak2 kopiah putih PAS ...kalau tak tahu apa yang berlaku di Mesir ,,jangan dok buat pandai !


3 Responses

  1. Anonymous says:

    macam biasa kalau bab demo serah kat depa...puak dungu ni....apa lah hangpa ni..bila nak pakai otak sendiri dari biaq na.jis, sabu hotel dan mat bean pikiaq untuk hangpa

  2. Salam BRO.

    aku merupakan antara pembaca tegar blog ni. memang dahsyat dan seronok tengok jihad dan perang melalui cywar.

    blog BRO merupakan antara blog pilihan aku. Memang artikel BRO sangat bagus untuk berperang dalam dunia blogger.

    hari ni, aku ambil keputusan untuk sertai perjuangan cywar bersama blogger-blogger lain. saja suka-suka. memang kita perlukan ramai bala tentera. betul tak?

    tapi yang tak sedap tu, ade pulak isu blogger elitis dan blogger nyamuk. tapi aku dua2 boleh terima. yang penting, bukan blogger pembangkang.

    insyaallah, dengan sambutan yang sangat baik dari pembaca-pembaca blog, aku yakin, kita akan berjaya dalam perjuangan ini.

    aku minta tolong BRO beri tunjuk ajar dan beri komen-komen membina dalam blog aku.

    aku hanya budak baru belajar.

    mohon juga minta tolong pautkan blog aku ni skali ye. kalau sudi la.

  3. selamat datang PAS antiDAP ke dunia perang maya ...

    PAS sudah tak boleh sebar lg propaganda fitnah mereka kerana adanya blogger Pro BN menangkis ..malah menyerang mereka balik sehingga depa tak boleh jawab spt mana di PRK Tenang ..

    selamat berjuang ...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.