Jentera UMNO yang mana nak buat kerja serang pembangkang ?

on Monday, June 21, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Apabila Datuk Seri Najib melaungkan mahu seluruh jentera UMNO dan BN bangkit menyerang balas pembohongan pembangkang di Bagan Datoh , PB nampak semangat yang ada pada pemimpin No 1 negara ini mengekalkan kuasa kerajaaan BN . Laungan Najib ini disambut oleh orang No 2 nya iaitu Muhyiddin di Pagoh dan sepupunya Hishamuddin di Sembrong .

Timbul persoalan dibenak PB sendiri , siapa sebenarnya nak buat kerja ini ??? Jentera mana nak pi serang pembangkang ni siang dan malam ?? Adakah Ketua Cawangan dan Ketua Pemuda Cawangan nak buat kerja ni ?

Berapa kerat pemimpin UMNO yang ada akaun dalam facebook ?? Kalau yang ada pun bukannya menyerang pembangkang ,tetapi hanyak syok sendiri tunjuk aktiviti hariannya sahaja rasmi program dan pi kenduri . Di bahagian2 UMNO seluruh negara, ada ke Ketua2 bahagian ini pergi serang Adun2 Pakatan yang memang sah tidak buat kerja seperti di negeri2 yang diperintah Pakatan ?? Ingat lah ketua2 bahagian semua , kalau kerajaan BN kalah pada PRU 13 ini , jawatan Ketua Bahagian itu pun dah tak ada apa lagi ...

PB setuju dengan pandangan blogger otai SPY LEMAN yang persoalkan laungan Najib itu adakah akan disahut semua jentera UMNO di akar umbi . Sebenarnya yang berperang dengan pembangkang siang malam ini sebenarnya ada beberapa kerat saja seperti dalam facebook dan dunia blogger .

Mereka ini tidak dibantu atau disokong pun oleh UMNO tetapi dek kerana semangat perjuangan dan sayangkan kepada parti , biar datang onak dan duri pun mereka harungi . Sepatutnya blogger2 dan pejuang2 di alam maya yang menyokong UMNO ini dihargai dan bukannya melihat mereka ini pengacau dan pendesak .


PB mula aktif dalam dunia blogger sudah lebih 2 tahun dan antara blogger pro UMNO /kerajaan yang terawal sehinggalah menyertai sebuah kumpulan blogger yang menyokong kerajaan iaitu Bloggger Pembela Negara ( BPN ) . Tarikh 30 Mac 2008 , selepas kekalahan 5 buah negeri dan jatuhnya kerajaan PP ke tangan DAP , PB terus aktif menyerang Pakatan Rakyat dengan artikel pertama 1946 - Era Perjuangan Melayu.

Tanpa sebarang bantuan untuk bayaran internet setiap bulan , dari PC hingga ke menggunakan laptop ..semuanya ini adalah duit poket sendiri demi perjuangan untuk masa depan anak bangsa kita akan datang .

Biar lah kita rugi sikit dari segi kewangan dan membuang masa menulis blog menyerang pembangkang sekarang , tetapi yg lebih penting masa depan anak bangsa kita serta meneruskan warisan perjuangan nenek moyang dengan mengekalkan kerajaan BN yang ditunjangi UMNO untuk terus berkuasa.

UMNO dulu , kini dan selamanya ........

Link

Macam manalah ahli UMNO nak serang balas kalau ramai pemimpin UMNO buta perut ?


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.