Anwar ke Amerika pulih imej , membetulkan tuduhan anti Yahudi

on Friday, June 25, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Anwar-KeithElison
Anwar bertemu ahli Kongres Amerika Syarikat, Keith Maurice Ellison untuk membetulkan salah tanggapan 'tuduhan anti Yahudi'

AIDCNews

Tanpa disedari oleh rakyat Malaysia, Datuk Seri Anwar Ibrahim kini dalam rangka lawatan ke Amerika Syarikat untuk membetulkan semula salah tangapan bahawa beliau 'anti semitik' dan 'anti Yahudi' sebelum ini.

Sebelum ini, Anwar telah membuat kenyataan di Malaysiakini bahawa tuduhan yang dilakukan oleh APCO dan Pertubuhan pro-Israel tertua di dunia, B'nai B'rith International adalah tidak benar.

Anwar Sasaran APCO-Malaysiakini 3

"Apco begitu berpengaruh, bahkan berjaya meyakinkan badan tertua Yahudi untuk menyerang saya secara peribadi dan menghukum saya. Organisasi ini bahkan melabel saya sebagai musuh mereka," katanya.

Anwar mendedahkan hari ini bahawa Apco sudah melangkah setapak lagi dengan mengemukakan satu 'aduan rasmi' kepada International Crisis Group (ICG) - sebuah organisasi yang dianggota Anwar - menuduhnya "anti-Yahudi dan anti-Semitic". Klik di sini

Kenyataan Anwar itu kemudian disusuli dengan lawatan kerja Anwar ke Amerika Syarikat bermula hari ini menemui rangkaian zionis untuk membetulkan salah tanggapan tersebut.

Laporan twitter Anwar sendiri menyebut, beliau kini telah menemui Sir William Cohen, sahabat zionisnya yang banyak menaungi karier politiknya di luar negara dan dalam negara. Sir Wiliam Cohen merupakan bekas Setiausaha Pertahanan Amerika Syarikat semasa Presiden Bill Clinton merupakan harapan Anwar untuk membawa mesej ini kepada pentadbiran Amerika Syarikat kerana Cohen dianggap sebagai 'penasihat' kerajaan Demokrat pimpinan Obama.

Dalam laporan twiter itu juga Anwar mengakui telah melobi salah seorang ahli kongres kerajaan Obama iaitu Keith Maurice Ellison. Semasa Anwar menetap di Amerika Syarikat, beliau bekerjasama dengan Keith Ellison untuk melakukan 'reformasi ke dalam dunia Islam'.

Dipercayai, rangka kerja proses lobi Anwar ke Amerika Syarikat tersebut diatur oleh IIIT(International Institute of Islamic Thought), satu badan pemikir yang ditubuhkan oleh Anwar di Herndon, Virginia, Amerika Syarikat pada tahun 1981.

Dr Jamal Berzinji, juga salah seorang pengasas IIIT merupakan pelobi utama Anwar di Amerika Syarikat. Beliau telah membekalkan salah seorang ahli IIIT, Aazil Kazi Ahmad, menjadi pegawai khas Anwar untuk mempermudahkan proses lobi Anwar di Amerika Syarikat.


sumber :AIDC

Inilah yang dikatakan tabiat seekor sesumpah,seperti dikatakan oleh Economic Times Review sebelum ini adalah benar,apabila mengambarkan Anwar seorang yang tidak boleh dipercayai oleh dunia barat dan Islam sudah terbukti dan amat jelas. Anwar sanggup buat apa sahaja dengan menukar pelbagai wajah untuk kepentin

Apa lagi yang mahu dinafikan,sudah beratus artikel dan beribu bukti di dedahkan oleh AIDC dan blogger blogger anti Anwar.




Anwar sudah kehilangan banyak sumber kewangan,yang dahulunya di tanggung oleh IIIT dan dari liberalis Qatar dan Kuwait yang pro Amerika. Namun kerana sikap beliau yang bermuka muka telah membangkitkan kemarahan tuan yahudinya.

Kerana marahkan pihak yahudi yang menyekat wang penajaan kepada Anwar,sejak itu beliau terus terusan menghentam dan mengaitkan APCO sebagai syarikat yahudi.Walhal semua orang tahu APCO tiada kaitan langsung dengan kerajaan Israel.

Kini Anwar kembali ke rumah kedua beliau di Amerika untuk bertemu kembali dengan bos untuk memperbaiki semula hubungan yang agar kurang mesra akhir akhir ini dek kerana keceluparan mulutnya.

Dakwaan bodoh oleh aparat aparat pakatan dengan mengaitkan kerajaan dengan yahudi amat jelas meremehkan minda rakyat. Sudah sudahlah memperbodohkan dengan isu isu basi yang langsung tiada fakta yang benar,melainkan fakta fakta yang direka reka dan separuh masak.


One Response

  1. Unknown says:

    Penyokong2 PR masih tertipu dgn binatang sesumpah Anwar. Melayu2 PR kembalilah kita bersatu melalui parti yg telah byk berjasa kpd bangsa Melayu dan agama Islam...UMNO. Kenalilah perjuangan sebenar PKR, dan kenapa pengasas2 parti KeADILan telah keluar meninggalkan PKR..ramai lagi pemimpin PKR akan keluar tidak lama lagi.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.