DAP sampai kiamat anti negara Islam

on Wednesday, June 30, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments

Nampaknya cabaran YB Zulkifli Nordin di Parlimen lepas yang mahu Pengerusi Kebangsaan DAP,Karpal Singh menarik balik kata-katanya dahulu langkah mayat aku dulu sebelum nak tubuh negara Islam sekali lagi beliau mengulanginya semangat benci dan anti Islam tebal dalam dirinya bahawa Malaysia tidak boleh digelar sebagai negara Islam.

Malah beliau dan DAP mengulangi bahawa dalam hal ini DAP tidak akan berkompromi dengan sesiapa pun walaupun parti Khawarij PAS sendiri iaitu kasta paling rendah dalam Pakatan .


" PR menyasarkan impian mahu menawan Putrajaya dengan mengakhiri penguasaan lebih lima dekad Barisan Nasional (BN), persoalan yang masih menjadi perhatian ramai - sama ada DAP sanggup menerima perjuangan PAS untuk membina sebuah negara Islam di Malaysia?

Bagi Pengerusi kebangsaan DAP Karpal Singh, jawapannya ialah “tidak”.
“Mustahil bagi DAP berkompromi dalam hal ini. Kami tidak boleh kompromi agar negara berubah menjadi negara Islam (jika PR mengambil alih kerajaan pada masa depan),” kata Karpal.
“Ia sebuah negara sekular. -malaysian insider




Ini merupakan isyarat jelas Big Brother dalam Pakatan iaitu DAP yang tetap berkeras menolak negara Islam yang dipejuangkan oleh PAS . Itu baru Karpal Singh yang cakap belum lagi Khalifah Lim Guan Eng dan Bapak dia Kit Siang yang lagi ekstrim menolak negara Islam .

Mimpi PAS yang yakin jika mereka dapat menawan Putrajaya dan meneruskan agenda negara Islam hanya lah mimpi di siang hari . Kalau nak tubuh negara Islam kena minta izin dahulu daripada Ustaz Karpal Singh !!


4 Responses

  1. Salam bro, apa nak heran....... DAP komunis yang anti Islam, PKR barua yahudi, berlagak Islam dan PAS khawarij hanya ingin melihat kuasa UMNO-Melayu Islam berkubur...... semuanya berlagak untuk mengucar ngacirkan umat Melayu Islam agar menjadi lemah...... inilah pakatan jahat PAS-PKR-DAP....

  2. Cheguman says:

    Itulah kenyataannya. Maka semakin ramai Melayu yang akan meninggalkan PAS selepas ini.

  3. Anonymous says:

    Allahyarham Ustaz Fadhil noor pernah berpesan bahawa asas perjuangan kami untuk menegakkan agama Allah. Kalau mereka itu takut dengan perkataan Negara Islam, maka kita tidak perlu gunakan. Biarlah nama apapun, negara sekular ka, negara Hadhari ka, tetapi biarlah undang-undang itu berlandaskan Al-Quran.

  4. Anonymous says:

    itu pon melayu nak sokong DAP...
    haram jadah karpal!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.