Penafian dan cabaran Mahfuz / Mujahid hanya trick tutup kesalahan calun PAS

on Saturday, August 22, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Cerita mengenai calun PAS menyalahguna duit kempen PRK Permatang Pauh RM60,000 dan program sekolah pintar PAS sudah sampai ke pengetahun kami lama sebelum penamaan calun. Kami menunggu masa saja untuk mengetahui samada calun PAS adalah Hj Mohd Salleh Man dahulu.

Belum sempat kami tulis kerana ada isu mengenai Rohaizat perlu diterangkan dahulu. Rupanya pendedahan maklumat ini telah didahului oleh blogger Bigdogdotcom.

Sumber maklumat kami adalah terus dari dalam PAS. Ada orang-orang PAS yang tidak puashati dengan calun Permatang Pasir kerana mengetahui akan salahlaku yang tidak diketahui ramai. Sumber kami ini tidak boleh diberitahu sebagai bukti kerana itu adalah janji kami kepada sumber itu. Ini untuk menyelamatkan identiti mereka kerana maklumlah penyokong Pakatan Rakyat agak ganas tingkah laku mereka.

Kami ingin pembaca berfikir kenapa nama Mujahid Yusof Rawa dan Zulkifli Lazim disebut? Macam mana diketahui mereka mengetahui mereka tahu? Macam mana boleh diketahui ada program Sekolah Pintar PAS? Macam mana boleh diketahui jumlah yang disapu RM60,000?

Ini menunjukkan butir-butir maklumat ini tidak mudah untuk direka dan ia datang dari sumber dalaman PAS.

Fikirkah tidak kenapa begitu segera dan pantas Mahfuz memberi reaksi? Kenapa cepat dan segera reaksi anak Yusof Rawa? Fikirkan ...

Memang dijangkakan Mujahid akan menafikan kerana mahu memajukan calun parti mereka. Satu reaksi standard untuk cabar tunjukkan bukti. Tindakan itu adalah reaksi standard dan mudah dijangkakan.

Penafian tanpa pengisian tidak membawa erti. Jika Rohaizat sedia menunjukkan dokumen bahawa isunya dengan Koperasi telah diselesaikan, apa salah PAS tunjukkan dokumen PRK Permatang Pasir dan Program Sekolah Pintar PAS untuk mengesahkan tiada salahlaku berlaku?

Mujahid menafikan diakhbar dan cabar blogger Bigdog anak jantan, tetapi sebenarnya secara peribadi dia akui ada salahlaku berlaku. Baca blog Faisaf RB sini. Kata-kata anak jantan adalah polemik politik murah.

Logiknya mudah. Kini calun PAS itu dikatakan ada masaalah disaman Bank Standard Chartered. Dia pun tertulis biodata sebagai seorang businessman. Orang bermasaalah dengan Bank adalah mudah untuk menciluk wang untuk selamatkan masaalah peribadi. Ini tidak perlu kira parti UMNO, PAS, PKR dan DAP. Ini naluri manusia yang berhadapan dengan masaalah. Tak kira ada ijazah syariah atau pakai songkok haji.

Logik juga calun PAS sakau duit program Sekolah Pintar. Hj Salleh ini pun seorang pendidik. Kami pun tak tahu PAS ada program sekolah pintar. Hanya orang PAS tahu ada program sekolah pintar. Tak mudah untuk tiba-tiba sebut program sekolah pintar.

Bagi Mahfuz yang cuba cabar orang sebagai anak jantan, padan muka kena cabar Bigdog tunjukkan diri anak jantan. Nak tuntut bukti cakaplah. Apa perlu nak tahu anak jantan atau betina? Murah!!!!

Bigdog tanya kenapa PAS sanggup bersekongkol dengan peguam pejuang murtad, Harris Ibrahim dan Bar Council yang anti-Islam untuk memajukan calun mereka? Ini tak payah anak jantan atau betina, salah bersekongkol dengan orang fasik dan musuh Islam!!!!

sumber : the Unspinners


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.