Ceramah Perdana BN di Tanjung Putus

on Friday, August 21, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments











Calon BN Sdr Rohaizat Othman


Semalam 19 Ogos TS Muhyiddin Yassin dan YB Ahmad Maslan bersama-sama berceramah di Ceramah Perdana di Tanjung Putus. Untuk makluman semua, Tanjung Putus merupakan Cawangan Ketua Pemuda UMNO Permatang Pauh Cikgu Zaidi . Turut bersama di dalam majlis ialah Saudara Rohaizat Othman dan Datuk Ketua Bahagian Datuk Abd Jalil .

Kehadiran begitu ramai pengundi hadir dari terutama pengundi muda dan atas pagar bagi mendengar amanat daripada TS Muhyiddin Yassin dan YB Ahmad Maslan menunjukkan tanda yang positif dan angin perubahan seperti yang dikatakan oleh Muhyiddin di Prmtg Pasir . YB Ahmad Maslan yang berkampung lama di Permatang Pasir sejak dua minggu yang lalu turut disenangi oleh para pengundi tak kira muda atau berusia.

Cuma saya berminat sekali dalam ceramah Muhyiddin ialah Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin kesal dengan tohmahan pembangkang kononnya beliau pernah menjual sebidang tanah kepada Singapura semasa menjadi Menteri Besar Johor.klik di sini

Katanya fitnah itu sengaja dilemparkan kepadanya bagi menaikkan kebencian rakyat kepada beliau dan kerajaan Barisan Nasional (BN).

Maklumbalas dari pengundi yang rata-rata pengundi muda yang ditemui mengaku bosan dengan kepimpinan PR di Pulau Pinang dan berharap agar calon BN menang untuk mengubah nasib mereka di Permatang Pasir.

Saya sendiri yang sudah terbabit dalam 3 pilihanraya termasuk Prmtg Pasir ini melihat perubahan cukup ketara suasana pilihranaya.Suasanannya cukup berbeza sekali kerana kali ini ceramah BN cukup ramai yang hadir terutamanya pengundi bukan seperti PAS yang kebanyakkan plat no kereta adalah dari luar PP . PAS tidak lagi boleh mendabit dada bahawa Prmtg Pasir adalah kubu kuat mereka .Dalam internet spt Malaysiakini boleh la PAS menipu bahawa sokongan kepada mereka bertamabah tetapi harus diingat dulu masa mereka yakin boleh menang 2000 undi di Manik Urai tetapu akhirnya keputusan menang 65 undi sahaja.

UNDI PAS BERMAKNA ANDA MENGUNDI DAP UNTUK TERUS BERKUASA DAN MENGHINA ISLAM !!


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.