PAS ganggu pulak rumahtangga Rohaizat Othman

on Friday, August 21, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Nasrudin mendakwa Hafizah yang dikahwini oleh calon BN itu pada tahun 2005 merupakan ketua kerani, yang berkerja di pejabat Rohaizat selama lapan tahun yang kini tinggal di Jengka, Pahang.klik di sini

Ni drama apa pulak Nasrudin ? menikah dua pulak menjadi modal PAS kali ini . Adun hangpa menikah dua ,tiga tu awat tak kecoh pun. Bila kita ingat balik isu moral dan soal masalah rumahtangga ini mereka lupa tentang Adun Melor di Kelantan yang bekas isterinya warga Kemboja menuntut RM 3 juta duit nafkah dan seorang lagi pimpinan Pas di Perlis yang memukul, tidak memberi nafkah kepada isterinya..



PAS kini sudah dalam keadaan terdesak untuk mengekalkan status quonya di Permatang Pasir kembali menyerang peribadi calon BN, dengan menuduh beliau mempunyai isteri yang kedua di Jengka Pahang.Jika anda nak tahu PAS sedang tertekan dan terdesak , benda-benda macam inilah strategi mereka dan kita boleh tengok sendiri siapa jeneral jentera mereka iaitu Mahfuz Raja lawak .

orang PAS ini akan buat ape saja untuk menang, mereka tidak kira lagi benda tu fitnah ,berdosa ke tak janji kemenangan untuk mereka.Rumahtangga Rohaizat pun Si Ketua Pemuda PAS Nasrudin ini pun nak buat fitnah yng bukan-bukan .Aku tau la hang orang Pahang ,tetapi tak sangka punya gigih Pemuda PAS ini pergi cari di cerok Felda Jengka ini untuk membuat fitnah kepada rumahtangga Rohaizat .Harap pakai serban saja di kepala siang malam ,tetapi kerja macam rupanya kerja Ketua Pemuda PAS. Eloklah Nasrudin pun gila glamour juga seperti Ketua Pemuda Pas dulu Salahudin Ayub .


Situasi di Prmtg Pasir sekarang , Ceramah-ceramah mereka kini tidak mendapat sambutan golongan muda dari Prmtg Pasir ,harap no plat kereta luar saja yang dok mai dengar siang malam . Mereka tiada lagi isu hendak dimainkan didendangkan di dalam ceramah-ceramah dan tiada pun janji-janji untuk membangunkan kawasan Prmtg Pasir ini.


Link

Pendedahan: Kahwin dua, anak haram, cina israel ,semuanya ada dalam PAS


3 Responses

  1. Lin says:

    Salam

    Macam mana janji nik aziz kata pas hanya akan serang dasar UMNO bukan batang tubuh ...???

    Inikah jenis Islam yang boleh masuk syurga...???

  2. Berdasarkan tinjauan dan maklumat yang diperolehi, pengundi Permatang Pasir tidak mahu lagi menyokong parti yang menjadi boneka kepada DAP. Jika mereka mengundi calon PAS pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Permatang Pasir bermakna mereka mengundi DAP. Pemimpin Pas hanya diperguna untuk jadi boneka mereka (DAP) sahaja.


    Dulu mereka bagi peluang kepada DAP, Pas, Parti Keadilan Rakyat (PKR), kalau undi calon Pas, yang meraih keuntungan adalah DAP,. Pembangkang tak boleh hidup tanpa ehsan BN. Kalau kerajaan BN yang ada tidak kuat, tak stabil, lingkup habis pembangkang. Yang jaga rakyat ialah kerajaan BN. Mereka hanya tenggek pada BN.

  3. mudz says:

    Setuju Pejuang Cyber

    Pengundi Permatang Pasir sekarang menyokong calon terbaik UMNO.....Songlap sana songlap sini..bukan aku kata Majlis Peguam yang kata....kah....kah...kah...

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.