Ceramah Pidato Siapa Sesat ? Siapa Tolak Islam ? oleh Ustaz Kamal Saidin, Lokman Nor Adam,Datuk Ahmad Darus ,Datuk Reezal Marican

on Sunday, August 2, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments


Penduduk Kepala Batas yang hadir walaupun hujan lebat tidak berganjak mendengar ceramah


Penceramah terkenal UMNO Ustaz Kamal Saidin



Ceramah Pidato Siapa Sesat ? Siapa Tolak Islam anjuran Pemuda UMNO Kepala batas di Pongsu Seribu . Ceramah disampaikan oleh Sdr Lokman Nor Adam ,Exco Pemuda UMNO Malaysia selaku Ketua Unit Pidato Pemuda


Ceramah yang memberi penerangan & kupasan yang tuntas,menyedarkan para hadirin betapa perjuangan parti PAS telah menyeleweng jauh.

Majlis yang serba ringkas yang jauh agak kedalam kampung masih mampu menarik lebih kurang 200 hadirin walaupun keadaan cuaca hujan lebat.Penulis dapati ada dikalangan hadirin adalah ahli ahli parti PAS yang sanggup berteduh di bawah pokok,namun mereka tidak berganjak sehingga majlis selesai.

Siri ceramah dari unit pidato di adakan hampir setiap minggu di seluruh pelusuk negara,berjaya menampakkan hasil,apabila jumlah kehadiran bertambah dari hari ke hari.

Pemuda UMNO memperkasakan perjuangan parti. Alif Ba Ta

oleh:Megat

sumber : http://unitmediabaru.blogspot.com/

Komen PB

PB semalam juga turut sama berada di sana semalam walaupun hujan agak lebat semalam .Penceramah terkenal UMNO Ustaz Kamal Saidin seperti biasa akan mengupas isu ini mengikut pandagan dari Al Quran dan Hadis adakah benar UMNO sesat dan tolak Islam. Gaya dan telatah beliau berpidato sememangnya membuat hadirin tidak berganjak untuk mendengar ceramah beliau dan di samping itu menjawab tuduhan PAS mengenai UMNO dikatakan kafir,sesat dan menolak Islam . Manakala Datuk Ahmad Darus iaitu Exco Pemuda UMNO selaku S/U UMNO Kepala Batas juga mengulas apa peranan PAS di PP yang tidak mendapat tempat dalam kerajaan negeri PP. Agak mengejutkan juga apabil beliau memberitahu mengenai kenaikan elaun RM 50 kepada Guru KAFA yang diumumkan oleh Ustaz Lim Gone Eng selepas berkuasa sebenarnya telah ditamatkan kenaikan itu sejak Januari 2009 . Apa sudah jadi kepada orang Melayu PP ?? RM 50 itupun ditarik balik ?? Kalau nak bagi biar la bagi terus sepertimana Kerajaan Pusat lakukan dulu semasa pemerintahan Pak Lah yang menaikan elaun Tok Imam dari RM 150 ke RM450 selaras di seluruh Malaysia dan dikekalkan sehingga hari ini.

Siri ceramah ini akan diadakan lebih kerap lagi dan memang kita nampak kehadiran ramai semakin bertambah dan juga kita tahu semalam pun ada juga penyokong PAS yang hadir .Hal ini kerana tidak jauh dari tempat itu adalah letaknya Markas Pas Pongsu Seribu seprti yang dilaporkan oleh rakan saya yang berteduh di bawah pokok semasa ceramah.


3 Responses

  1. Majlis penerangan dan ceramah hendaklah dipergiatankan untuk melawan dakyah al juburi and the gangster!!

    The 'Dirty Dozen' yang diketuai oleh Sdr Ezam, Lokman Adam, Zahid Mat Ariff, Hamdan Taha, Roslan Kassim, Hanifiah Man and the gang seharusnya diberi peluang dan ruang untuk mengempurkan supaya al juburi dan kuncu kuncunya tersembam membaham tanah!!!

    "ISA Zalim, gugur kes sebelum bicara tidak zalim?"-Mohd Saiful Bukhari Azlan

  2. Anonymous says:

    penipu, org pas tak akan kebulor nak dengar ceramah umno..

  3. Anonymous says:

    asalamualaikum... tuan mcm manakah untuk menjemput ustaz kamal saidin datang berceramah... tlg hubungi sya utk maklumam di talian 0174583239

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.