NIZAR BABI : Prmtg Pasir terus dipinggirkan menjadi anak tiri kerajaan DAP

on Tuesday, August 25, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments


PB sebelum ini pernah berkata jika PAS menang ,Prmtg Pasir akan menjadi anak tiri kerajaan DAP. Pengundi Prmtg Pasir masih lagi tidak mahu berubah seperti pengundi di Manik Urai dan terus taksub dengan Pakatan dan pemimpin utama mereka Anwar Al Juburi . PAS sering melaung-laungkan kemenangan rakyat ?? Kemenangan apa ini aku nak tanya buat puak-puak PAS ?? Selama 3 penggal hangpa pegang kawasan ini ada ka pergi tengok rumah orang msikin ,bumbung bocor di Permatang Pasir ini ?? Aku direct cakap ini kemenangan DAP bukan PAS . DAP yang menang kerana terus berjaya mengekalkan solid undi Cina kepada PAS. Dr Mansor sendiri cakap dalam ceramahnya jika PAS menang akan mengukuhkan lagi kuasa kerajaan negeri ( kerajaan DAP ) . Selain itu , Nak harap undi Melayu ,PAS mungkin tak menang dengan majoriti sebanyak ini .Lagi satu kalau 3 ribu lebih pengundi hantu ini tak ada, aku yakin PAS menang tipis saja .PAS dibantu oleh hantu dalam SPR yang juga suami kepada Isteri Ketua Dewan Muslimat PAS PP sendiri . Nanti aku akan posting analisis data lengkap keputusan pilihanraya di setiap peti undi nanti .

Mungkin inilah win-win situation PAS dengan DAP , PAS terus kompromi isu arak di Selangor malah merestui ,di Pulau Pinang pulak Jeff Oii terus angkuh tidak mahu meminta maaf . Inilah sebenarnya PAS dapat iaitu Prmtg Pasir dengan sokongan DAP untuk tarik undi Cina.

PAS walaupun terang-terang menggadai maruah agama Islam dan bangsa Melayu ,tetapi puak2 taksub di Prmtg Pasir ini terus gila meroyan malam ini meraikan kemenagan di Markas Prmtg Pasir .Ibarat pesta tetapi sebenarnya mereka tidak tahu mereka hanya Menang Sorak Kampung tergadai .Mereka tidak tahu agenda halus DAP nak hancur Melayu PP seperti tubuhkan Perbadanan Ketua Menteri (CMI) adalah untuk plan hancurkan geo politik Melayu PP dan sasaran mereka adalah tanah wakaf Melayu .


2 Responses

  1. Anonymous says:

    Sedar lah wahai saudara...parti anda sudah tidak relevent...Parti kotor anda sudah terlalu kotor...Kebanyakan golongan professional & intelaktual yang tergolong dalam golongan bijak pandai sudah beralih arah dan tahu mana kaca dan mana permata...Yang tinggal yg menyokong UMNO ialah org2 pembodek dan golongan yg KURANG PANDAI!!!...Itu sebab segala keputusan & tindak tanduk UMNO amat menjengkilkan...Ikhlas daripada saya

  2. Salam,

    Yup tahniah kpd DAP kerana menang dan kpd penggemar babi!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.