Syabas Pemuda UMNO dan BN Pulau Pinang !! PENANG BANGKIT !!

on Monday, November 30, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment

Tidak sampai beberapa hari DAP Ultra Kiasu pijak gambar Melayu ,
kini gambar dia pulak dibakar . Allah telah balas balik perbuatannya itu


PB mengucapkan syabas kepada Pemuda UMNO diketuai Sdr Norman Zahalan yang mengetuai demontrasi aman dan mereka menaikkan sepanduk anti-kerajaan dengan dakwaan ia tidak cekap mengendalikan beberapa masalah seperti Kampung Buah Pala, Rumah Hijau Mak Mandin dan juga projek kontroversi menebus guna tanah. Selain Pemuda UMNO, beberapa pemimpin dari Pemuda MCA ,Gerakan dan MIC juga turut sama berada memberikan sokongan .


Di masa itu juga, terdapat seorang penduduk Kg Buah Pala datang membakar poster Lim Guan Eng dan bukannya tindakan dari Pemuda BN . Ini disahkan oleh Ketua Pemuda Gerakan PP yang berada di situ . Ini menunjukan bahawa rakyat PP kini cukup meluat dan marah dengan kerajaan negeri PP yang dilihat zalim dan menindas rakyat.

Kehadiran ramai golongan muda rakyat Pulau Pinang pada hari ini menunjukkan bahawa mereka bukan bodoh dan mudah ditipu oleh Guan Eng yang selalu cakap tak serupa bikin serta putar belit .


PENANG BANGKIT !







































One Response

  1. PJ, syabas Pemuda UMNO-BN, jangan anggap mereka sahaja yang selalu merasakan terbaik, sekarang lihatlah bagaimana jahilmya mereka..... PAS & Melayu PKR telah menjadi bacul dan dayus.

    Guan Eng bukan rakyat Pulau Pinang, masakan dia akan memikirkan kebajikan rakyat Pulau Pinang.......

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.