Serangan pertama Anwar kepada Najib !!

on Friday, November 20, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Apabila PB membaca muka depan SIASAH terbaru iaitu mengenai "BALA akan kembali " , jadi betul la apa yang dikatakan oleh Zul Kulim dalam sidang medianya di Parlimen bahawa Anwar memang plan nak serang peribadi Najib Tun Razak semula .

Ia dimulakan oleh Raja Penipu a.k.a RPK dengan mendedahkan Bala dibayar RM 50K sebulan untuk hidup dengan melarikan diri ke India . Malah RPK juga mendedahkan bukti salinan cek RM 50K kepada Bala . Ini lah taktik sebenar Anwar Al Juburi yang telah hilang sokongan rakyat kini mahu melancarkan serangan peribadi kpd Najib bagi mengalihkan perhatian isu Pakatan yang semakin runcing dan kes liwatnya . RPK telah mulakan serangan fitnah ini tetapi agak pelik bila terdapat percanggahan dalam wawancara Bala ini oleh RPK .

baca artikel di bawah ini

Jika anda klik di sini, anda akan dapat membaca kandungan wawancara dengan penyiasat persendirian P. Balasubramaniam bahagian keempat yang disiarkan oleh portal Malaysia Today.

Dan jika anda membacanya lagi dengan teliti, tidak dapat tidak anda akan menemui perkara yang cukup mengeliru dan meragukan.

Yang paling ketara ialah, dalam wawancara tersebut, Bala memberitahu dalam tempoh ‘persembunyiannya’ dia pulang ke tanah air beberapa kali tanpa pengetahuan, Deepak, orang yang dikatakan menjadi ‘dalang’ yang mengatur ‘kehilangannya’. Tetapi dalam kenyataan berikutnya pula dia memberi gambaran sebaliknya.

Saya tidak menghubungi sesiapa setiap kali saya pulang kerana saya takut Deepak dapat tahu. Satu-satunya orang yang tahu saya pulang ke Malaysia ialah ASP Suresh tetapi dia tidak beritahu pada Deepak,” katanya dalam wawancara itu.

Tetapi dalam wawancara yang sama, ketika ditanya, “Bolehkah kamu ingat tarikh-tarikh anda pulang ke Malaysia?”, penyiasat persendirian itu menjawab begini:

“Ya, saya berada di KL dari 16.02.2009 hingga 05.03.2009. Sepanjang tempoh tersebut, saya menemui Deepak di pejabatnya di Sungai Besi. Dia sangat bimbang saya pulang ke Malaysia dan meminta saya balik semula ke Chennai dengan segera. Dia memberi amaran kepada saya bahawa nyawa saya dalam bahaya jika saya tinggal lebih lama.”

Pelik! Mula-mula dia kata setiap kali pulang tidak menghubungi sesiapa kerana ‘takut Deepak tahu’. Kemudian dia sendiri juga yang kata ‘…menemui Deepak di pejabatnya di Sungai Besi’.

sumber : paradigma

MANA SATU YANG BETUL INI ??? ADAKAH BENAR DIA BERTEMU DEEPAK DI MALAYSIA ??

RPK DAN BALA KANTOI !!!!!! HAHAHAHA ....................


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.