Nizar !! : Guan Eng tipu lagi la , kali ini isu tempat duduknya di majlis

on Sunday, November 22, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Khalifah Umar PAS marah tidak disediakan tempat duduk ? betul ka benda ni ?


Tidak sampai beberapa hari Khalifah Umar PAS menuduh Pegawai Pembangunan Pulau Pinang (SDO ) menekankan kerajaan negeri dan juga tidak menyediakan tempat duduk kepadanya ketika majlis perasmian projek Keretapi Bukit Bendera , Pengarah SDO terbabit En Nik Ali Mat Yunus menafikan tuduhan fitnah Guan Eng itu .

Ini tuduhan Guan Eng a.k.a Khalifah Umar Abd Aziz PAS

“Saya masih boleh bersabar apabila SDO tidak menyediakan tempat duduk ketika majlis perasmian projek Keretapi Bukit Bendera yang turut dihadiri menteri baru-baru ini.

“Saya tidak kisah jika tidak diberi tempat duduk pada majlis itu tetapi akhirnya selesai dengan campur tangan menteri, yang lebih tahu tentang protokol,” katanya kepada media selepas mendengar taklimat projek pembangunan Kebun Bunga yang dibiayai Kerajaan Persekutuan di sini,

klik di sini selanjutnya


Ini pulak kenyataan penafian oleh Pengarah SDO

Tempat duduknya memang disediakan dan ini boleh diakui oleh semua jemputan atau orang ramai yang hadir di majlis itu. Bagaimana beliau boleh mendakwa tidak disediakan tempat duduk. Ini adalah satu fitnah, penipuan atau pembohongan.


“Ketua Menteri lewat 20 minit dan sebaik tiba terus diiringi oleh pegawai protokol Kerajaan Negeri ke tempat duduk jemputan khas. Ketika itu, Yen Yen sedang berucap,” katanya kepada media selepas menghadiri Program Bual Bicara Kenali Anak Kita di Bagan Ajam, di sini, semalam.

klik di sini selanjutnya

Jelas sama sekali , Guan Eng ini penipu dan putar belit punya orang .. Dia cuba putarbelitkan fakta sebenar dan menyalahkan orang lain . Isu kerusi ini memang remeh tetapi niat beliau sebenarnya mahu menimbulkan kebencian dan persepsi negatif terhadap Pegawai Pembangunan Pulau Pinang .

Bertuah betul Pulau Pinang memiliki Pelakon Terbaik seperti Guan Eng .. kalau orang PAS dan PKR baca , memang depa percaya 100% la Khalifah depa ini cakap dia dianiaya .. sedangkan mereka tidak tahu khalifah Umar PAS ini kaki penipu dan kelentong No 1 .


One Response

  1. Salam bro, inilah keturunan komunis yang pandai menawan hati orang Melayu macam Ching Ping supaya mengikut perjuangannya......

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.