DAP kini kepanasan tuduh blogger UMNO desperado

on Saturday, November 28, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments

Apa tujuan Malaysia Insiders pertahankan DAP yang
sokong komunis ??





Apabila PB membaca blog rakan blogger Parpukari , ternyata kini DAP dan veteran DAP Kit Siang kian terdesak dan marah apabila DAP dikaitkan dengan komunis dan dimuatkan dalam Malaysia Insiders ..klik di sini

Mengapa mereka marah sangat bila DAP dikaitkan dengan Komunis ??? Jawapannya semua orang sudah tahu kebenarannya iaitu DAP adalah parti yang menyokong kuat Chin Peng untuk dibawa pulang ke Malaysia? Sehingga diberitakan beberapa pemimpin DAP di Perak pernah berjumpa Chin Peng di Thailand .

klik di sini Sokongan Pakatan Haram kepada Chin Peng

Selain itu , pemimpin melayu yang khianat pada bangsanya iaitu Anwar Ibrahim juga menyokong kuat kepala komunis balik ke Malaysia ketika di Kongres Nasional Khas PKR 2009 .

Kepada pemimpin DAP , tindak tanduk parti anda kini bukan boleh ditutup lagi ..
jangan cuba putar belit cerita salahkan blogger ...... Sokongan parti anda kepada Chin Peng untuk bawa balik Malaysia adalah cukup mengguris hati banyak orang , bukan sahaja Melayu malah kaum Cina juga yang menderita semasa keganasan komunis dahulu .

baca juga blog The Unspinner

Link

Jangan benar Chin Peng masuk

Jika Chin Penang balik , Iktiraf kemenangan komunis

Tiada maaf bagimu Chin Peng


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.