Melayu PP diperbodohkan lagi oleh Guan Eng

on Thursday, November 26, 2009 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Nampaknya Melayu Pulau Pinang berterusan ditipu oleh Khalifah Cina Melaka ini dan nampak semakin ketara sekarang. Hal ini kerana pemimpin Melayu dalam Pakatan spt Mansor, Malik Itik ,Salleh man ini terus menyokong segala apa dibuat oleh khalifah mereka . Tahniah diucapkan kepada anda berjaya menjalankan tugas anda.

Kali ini Khalifah yang diangungkan oleh PAS terus perbodohkan mereka dengan menyalurkan bantuan sebanyak RM 75 ribu kepada sekolah tahfiz . Perkara ini PB sudah lama tahu kerana semasa PRK Prmtg Pasir , Mansor Othman beritahu semua ini ketika ceramah mereka. Kononnya mereka banyak saving duit kerajaan negeri dan lebih ini disalurkan kepada rakyat iaitu sekolah agama tahfiz . Maka apabila RM 75 ribu ini diberi , maka melompat seronoklah Melayu Pakatan ini dengan pemberian gula-gula oleh Khalifah Agung mereka ini .

Tetapi bila bantuan kepada sekolah Cina , bezanya cukup besar iaitu RM 10 juta . Nah harga Melayu diperbodohkan iaitu RM 75 ribu saja ..klik di sini untuk baca cerita penuh

link

lagi cerita mengenai 75 ribu untuk sekolah tahfiz


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.