Terkini ! Laporan polis untuk pemimpin Pas hina Nabi Muhamad SAW

on Sunday, March 31, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 4 Comments





- Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) hari ini membuat dua laporan polis menuntut supaya polis dan Jabatan Agama Islam menyiasat terperinci seorang pemimpin Dewan Pemuda Pas Pusat yang bertindak biadab membuat kenyataan mengaitkan video seks, Nabi Muhammad SAW dan UMNO menerusi laman Twitternya Rabu lalu.


 Laporan itu dibuat Ketua Wira Perkasa Malaysia, Irwan Fahmi Ideris dan Ketua Wira Perkasa Perak, Mohd. Hafez Mubin Mohd. Salleh kira-kira pukul 2.10 petang ini di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ipoh di sini.


Irwan Fahmi yang ditemui selepas itu berkata, tujuan Penolong Setiausaha 1 Dewan Pemuda Pas Pusat, Khairul Fahmi Mat Som membuat kenyataan sedemikian menerusi akaun Twitter@fahmipkg perlu disiasat kerana ia jelas merupakan penghinaan yang amat buruk kepada seluruh umat Islam.


Malahan, tegas beliau, kenyataan tersebut juga merupakan satu provokasi yang mampu mengganggu-gugat ketenteraman negara. "

Apakah kenyataan begitu menunjukkan mereka (Pas) benar-benar perjuangkan agama suci ini. Kita minta perkara ini disiasat dan jika salah, tangkap ,'" katanya pada sidang akhbar di IPD Ipoh di sini hari ini.


 Dalam kenyataan pada pukul 11.58 pagi Rabu lalu, Khairul Fahmi menerusi akaun Twitter@fahmipkg menyebut:


"Kalau Nabi Muhammad SAW masih hidup sekarang ni, mungkin video seks Baginda pun UMNO akan keluarkan... jahanam UMNO."


 Tindakan pemimpin tersebut dikecam pelbagai pihak termasuk ahli agama di negara ini. -Utusan -


4 Responses

  1. anonymous says:

    hoi bahlul sial...ko tak ada org lain ke nak watt contoh...knp tak cakap wali selipar ko tuh

  2. Anonymous says:

    anak matsom ni da lama idop ke?
    ko org2 hamPAS suka kutuk Rasulullah kan?
    korang kutuk sambutan maulidul Rasul
    Korang kutuk Rasulullah dgn ckp 40thn br jd rasul
    taksub sgt dgn nik ajs n hadi ko...korg igt 2 ekor laknat tu blh bg syafaat ke kat akhirat nnti?
    hati korg mmg da lama busuk..bawak2 la btobat

  3. Anonymous says:

    Keceluparan amat extreme seperti orang kapir. Kalau orang kapir, memang sah lah depa musuh tegar Islam. Yang ini, the so-called orang islam, bernaung di bawah so-called parti Islam, tapi otak dan keceluparan mengalahkan orang kapir. Bertubat lah....sah lah kaum ini, dan mereka-mereka yang bersama mamat ini boleh xtreme sebagai perangai kapir. HAPUS PAS, PAS parti sesat...PAS parti kapir!!!!

  4. Anonymous says:

    Dulu LGE mainkan isu kalimah ALLAH org melayu meroyan sakan tak kira Umno ke Pah ke dan Pkr. Majoriti org Pah ni xsuka kalimah ALLAH di kongsi tp kerana nk menjaga hati LGE org Pah kata bolih. Tapi Dr Haron Din cpt sedar dan kalimah ALLAH untk org islam je. Tup2 si bahalol khairol ni main kan nabi Muhamad pulak meroyan lg org melayu/islam ni kecuali org Pah/Pkr dok menikus sbb org dia buat perangai cmtu(terkena btg hidong) Cuba puak2 bukan Pah tulis spt bahalol khairol tulis satu dunia gempar siap jatuh kan hukum
    Come on melayu jgn hipokrit lg dungu. sbnrnya LGE dan bahalol khairol tu saja nk laga2 kn puak melayu dlm Bn waima dlm Pakatan sendiri. Dia org punye taktik main kn isu yg sememang nya akan menjadi perbalahan di kalangan melayu dan meletakn org melayu ni antara kaum yg sentiasa berbalah no 1 di dunia. Tabik LGE dgn bantuan ejen2 spt bahalol khairol ni telah berjaya menjadikn org melayu no 1 didunia yg sentiasa berbalah

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.