Mahasewel buat kecoh di Angkasapuri ditahan polis !

on Friday, March 22, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 7 Comments






Kira-kira pukul 4 petang tadi, tiga orang mahasiswa institut pengajian tinggi (IPT) ditahan polis kerana berdemonstrasi berkhemah di pintu masuk bangunan Angkasapuri yang menempatkan stesen televisyen dan radio RTM. 

Antara mahasiswa yang ditahan termasuklah Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Safwan Anang, rakannya Muqit dan Akram Ahmar manakala tiada mahasiswi yang dikenakan tindakan sama.

Mereka berhimpun di hadapan Angkasapuri sebagai menuntut agar pihak mereka dibenarkan mengadakan debat terbuka dengan perdana menteri.



Sebelum kejadian tersebut berlaku, mahasiswa yang berdemonstrasi memacakkan khemah di tepi pejalan kaki sebagai tanda akan terus berada di pintu masuk bangunan berkenaan.

Wakil ketua pengarah penyiaran, Norhyati Ismail telah turun menerima memorandum dan berbincang dengan kumpulan mahasiswa terbabit.


7 Responses

  1. PR says:

    BODOH...emak bapak hantar pg belajar...tapi nak tunjuk hebat...

  2. PR says:

    Tindakan BODOH...emak bagi hantar g belajar nak lagak macam hero...ada otak tak guna dengan betul

  3. Anonymous says:

    Itulah. Bnyk berpolitik tapi sedikit menghasilkan penyelidikan utk kemajuan umah! Makan pun hasil kemajuan khinzir yg di bangunkan oleh kaum kafir. Mahasiswa islam terutama melayu leka dgn demo. Bodohnya cetek akal. Ilmu sejengkal dan pengetahuan sekangkang beruk. Pengajian pun ambik pengkhususan bahasa. Teknologi habuk cuma setitik bintang dilangit jumlahnya. .Insaflah adek adek,

  4. Anonymous says:

    Boss korang pun kalo tersilap tanya soklan..u ulang i saman..u ulang i saman..buanggg karannn

  5. Anonymous says:

    DIORG NI MESTI KAKI BONTOT JUGAK KENA PERTAHANKAN BOSS SEBAB KALAU BOSS KALAH, SUSAH NAK MAIN BONTOT LAGI hahahaha..... MUKA DIORG PUN JIJIK NAK TENGOK MCM LUBANG TAIK !!

  6. Anonymous says:

    Anak2 melayu yg bangang...takder pun mahasiswa cina or india yg buat camtu..melayu semakin mundur

  7. Anonymous says:

    Allah maha berkuasa...telah ditentukan bahawa BN tetap utuh menjadi pemerintah dan Orang Melayu menjadi tunjang disebalik kemenangan BN...Hidup UMNO!...Hidup BN!...Hidup malaysia!

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.