Rafizi memalukan PKR kaitkan Azzmuddie dengan Umno !!

on Wednesday, March 20, 2013 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments





Itulah yang didakwa oleh Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli dalam usahanya untuk memburuk-burukkan Tun Dr. Mahathir dan membodoh-bodohkan rakyat Malaysia. Menurut Rafizi Ramli, dokumen yang diperolehi PKR dari ARKIB NEGARA SABAH, menunjukkan Azzimuddie ada dalam senarai Pegawai Pentadbir Muda Sabah dalam senarai Kakitangan Awam Sabah 1975. Katanya lagi, dokumen tersebut menunjukkan Azzimuddie pernah bertugas di Pejabat Daerah Kudat bermula 1 Mac 1974.

Dengan bukti itu, menurut Rafizi Ramli, PROJEK IC dengan Tun Mahathir sebagai dalangnya sudah pun terbukti.

Tak tahu ler sama ada Pengarah Strategik PKR ini memang jenis bebal atau memang hati busuk walaupun berkulit gebu.

Tun Mahathir Mohammad pada 1974 hanyalah merupakan Menteri Pelajaran, bukannya Perdana Menteri. Tun Mahathir hanya menjadi Perdana Menteri Malaysia keempat pada penghujung 1981 selepas Tun Hussein Onn, melepaskan jawatan berkenaan.

Walaupun berselindung di sebalik ungkapan 'YANG DIKAITKAN DENGAN', hakikatnya Rafizi Ramli memang jelas merujuk pemberian kerakyatan kepada warga asing adalah kerja Tun Mahathir. Itu yang dipopularkan oleh PKR sekarang ini, sekaligus menutup ruang untuk mana-mana pihak membicarakan pula peranan Anwar Ibrahim menyalahgunakan kuasanya sewaktu bergelar Timbalan Perdana Menteri yang bercita-cita mahu menumbangkan Tun Ghafar Baba dalam perebutan jawatan Timbalan Presiden UMNO dan Timbalan Perdana Menteri serta usaha-usaha menumbangkan Tun Mahathir pada penghujung 1990-an apabila rahsia besarnya yang suka meliwat mulai terbongkar dan terdedah.

Pemberian kewarganegaraan kepada warga asing, merupakan proses biasa yang dilakukan oleh SEMUA NEGARA DI DUNIA INI TANPA BERKECUALI SATU PUN setelah melalui proses-proses dan prosiding yang amat ketat.

Apa yang cuba dilakukan oleh Rafizi Ramli sebenarnya amat mudah dibaca. Dia cuba hendak menegakkan kononnya apa yang berlaku di Sabah adalah SANDIWARA UMNO. Agbimuddin atau Azzimuddie Kiram merupakan orang UMNO yang telah dikerahkan oleh UMNO Pusat untuk berlakon dan bersandiwara.

Itu sahaja ceritanya...
Sedangkan kalau PROJEK IC itu ditentang dan dibenci sangat oleh Rafizi Ramli dan PKR, mengapa pula sekian ramai pemimpin dalam Pakatan Rakyat, terutama sekali Zuraidah Kamaruddin, Badrul Amin Baharom, Chen Man Hin, Ketua Pemuda PAS Sabah dan lain-lain, tidak disekalikan? Mengapa tidak didesak agar kerakyatan mereka ditarik balik sedangkan secara sahnya, mereka menentang kerajaan sekalipun bukan dengan menggunakan senjata?

Suatu ketika dahulu, PKR cuba mempopularkan KOD 71 kononnya mereka adalah warga 'hantu' yang diberikan kad pengenalan dan kerakyatan untuk mengundi UMNO. Apabila terdedah bahawa Presiden PKR dan Timbalannya, Ketua Wanita dan sekian ramai Ketua-Ketua Cabang yang lain merupakan pemegang kad pengenalan KOD 71, senyaplah sekejap cerita tentang itu.

Sekarang, muncul pula cerita tentang kad pengenalan dan kerakyatan kepada warga asing. Sedar atau tidak, kebanyakan warga asing yang diberikan kerakyatan negara ini, memilih untuk menyokong PKR berbanding UMNO. Dan yang paling kuat melenting serta cuba menutup KELEMAHAN atau lebih tepat lagi TEMBELANG adalah PKR dengan kaedah PENCURI PANGGIL ORANG LAIN PENCURI SEBAB NAK COVER DIA MENCURI.

Penjenayah tidak mengira status kerakyatan. Berapa ramai rakyat Malaysia yang mempunyai kecenderungan untuk menghancurkan negara ini seperti yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim? Berapa ramai pula yang diberikan anugerah kerakyatan tetapi kemudian bertindak sebagai subversif yang berusaha menghancurkan umat Islam dan kesatuan Melayu seperti Lim Kit Siang?

Namun persoalan yang cukup besar ialah, mengapa di tempat-tempat yang dikuasai oleh Pakatan, maka bilangan PATI dan imigran cukup ramai dan apabila operasi hendak dilakukan ADUN dan Ahli Parlimen Pakatan Rakyat di kawasan terbabit akan segera mengeluarkan arahan dan ancaman agar pihak berkuasa menghentikan operasi tersebut sepertimana yang berlaku di Pandan dan Ampang?

Jawab yang tu dulu wahai Rafizi Ramli!!!

Sumber : pilihananda 


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.