Mat Bangla malukan skuad eksperimen Rajagopal

on Tuesday, November 20, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 8 Comments


Keputusan 1 -1 yang cukup memalukan menentang skuad kerdil Bangladesh . Bila lihat wajah gembira Mat bangla bersorok setelah mereka berjaya score gol penyamaan...aku teruk tutup TV !!

Pengulas Zainal Abidin & Azlan Johar yang banyak   kutuk pemain kita memang patut ... mereka main sambil lewa , tak komunikasi langsung sesama rakan ...tak bantu rakan2 ketika attacking ...

Apa lagi yang Rajagopal nak kata ?? Kalau lawan Hong Kong boleh la beri alasan ..ini lawan Mat Bangla je beb .... Tak kan tak boleh menang kot...

Kalau macam ini lah game depa nanti bila bertemu Singapura & Indonesia ...silap2 boleh bungkuih ...


Stadium Bukit Jalil bertukar menjadi  stadium national  Dhaka disebabkan 
gol penyamaan 1 -1 


8 Responses

  1. jebat13 says:

    hari2 berlatih,,takkan jadi mcm ni bila main,kelam-kabut sendiri,hantaran bola tak tepat dan bolih dibaca olih lawan dan yg paling ketara sekali persefahaman antara pemain lansung tiada..kecewa sungguh tengok mereka bermain.

  2. Anonymous says:

    ni semua salah umno la jgk ni <--- pembangkang ckp..hoohohoh

  3. Anonymous says:

    kerap tukar player nak ikut eksperimen jurulatih sampai 5 hari sbl kejohanan msh dgn eksperimen dia lagi so camana nak ada persefahaman...ckp pun xguna la bukannya rajagopal nak dgr pun..

  4. Anonymous says:

    pemain kita lebih sikit dari budak kampung main d halaman rumah, tk ada skil langsung, hantaran pendek tk reti, kontrol bola hampe saya tk pasti samada asas bermain bola spti itu d sedari atau ridak oleh coach kita tpi yang pastinya pemain kita teramatla kurangnya kemahiran asas sebagai seorang pemain bola sepak. saya rasa coach kita perlu ambil perhatian masalah ini sebelum pergi ke taktik yg lebih tinggi. pakaila formasi atau taktik mcamnapun tpi klu asas seperti itupn tiada pada setiap pemain saya rasa tahap kita takan kemana.

  5. Anonymous says:

    salam...
    saya dah muak dengan corak permainan Malaysia di pentas antarabangsa.! kepada Rajagopal...eloklah anda letak terus jawatan sebagai jurulatih.Selepas perlawanan MALAYSIA VS SINGAPORE dan MALAYSIA VS INDONESIA..! Hanya jurulatih bangang saja yg kerap buat eksperimen..sudah sudahlah Rajagopal..! memang kecewa betul bila melihat permainan MALAYSIA VS BANGLADESH..!..entah apa apa formula di gunakan..! banyak pemain negara MALAS..! bergerak serta tidak berdaya kreatif untuk melakukan serangan mahupun mencipta gerakan bahaya..!
    Saya dari dulu memang kurang sgt nak menyokong bolasepak MALAYSIA ni..Maaflah kalau saya cakap begitu...Tak nampak langsung ada perubahan dari gaya serangan dan tak mempunyai pemain kreatif..!Oleh itu...jangan bermimpilah nak melayakkan diri ke PIALA DUNIA mahupun ke OLIMPIK..! Lagi satu...perlu di ingatkan kebangkitan VIETNAM,MYANMAR serta LAOS..!!
    Buat FAM...sudah sudahlah berpolitik..Saya adalah sebahagian peminat bolasepak MALAYSIA yg sudah muak dengan politik politik dalam persatuan ini.Akhir sekali....kita saksikan sendiri kepincangan yg sebenar akan berlaku di PIALA AFF nanti

  6. Anonymous says:

    Hang semua jangan risau. Ini jawapan Rajagopal. "Walaupun kita kalah kita akan bangkit semula di piala aff suzuki. Dulu pun kita kalah dengan indonesia kemudian kita jadi juara. Ini perlawanan persahabatan sahaja. Tak penting". Hari hari main bola pun masih tak boleh pilih pemain yang bole main. Rajagopal patut di keluarkan.

  7. Anonymous says:

    haih kawan2 mana anda semua?--come in peace

  8. Anonymous says:

    approve ye please

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.