Ucapan @Najibrazak buat ahli parti & rakyat menangis sebak..#PAU2012

on Thursday, November 29, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Razak menegaskan masa depan negara bukanlah bahan uji kaji untuk rakyat mengambil risiko yang cukup tinggi dengan menyerahkan negara kepada pihak pembangkang sebagai satu bahan eksperimen untuk bertukar-tukar kerajaan.



 Beliau berkata, tanpa penilaian yang betul, teliti dan kritikal, menukar kerajaan ibarat mengamanahkan tikus untuk membaiki labu. "Kita ada mendengar pendapat yang mengatakan, apa salahnya memberi peluang kepada pembangkang untuk menang bagi dinilai kemampuan dan keupayaan mereka mengurus negara dan rakyat.



 "Ini adalah satu risiko yang amat tinggi kerana masa depan negara, keluarga dan anak-anak kita terlalu berharga untuk dijadikan bahan uji kaji," tegas beliau ketika menyampaikan ucapan dasar pada Perhimpunan Agung UMNO ke-63, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC. -KL POS-



Komen GPB

Tanda ahli parti yang setia dengan perjuangan bangsa ..tak mahu lihat negara ini yang dimerdekakan oleh pejuang terdahulu hancur begitu saja ...


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.