Pencacai Pakatan kantoi bohong isu kapal Israel lagi !!

on Wednesday, November 21, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Bila tercetusnya serangan kejam regim Zionis ke atas umat Islam Gaza ,  juak-juak pencacai PaS &PKR bukannya nak bersama-sama kerajaan bantu bagi menghantar bantuan ke sana  tetapi mereka lebih suka mempolitikkan isu ini .

Isu  kapal Israel yang berlabuh di Pelabukan Klang pernah dibangkitkan dulu kini dimainkan semula mereka untuk menipu umat Islam di negara .  



Malah Dr Maza juga seolah-olah  terpengaruh propaganda mereka bertanya kepada Timb Menteri Datuk Muhkriz Mahathir di twitter .

Muhkriz menjawab memang benar kerana kapal ini membawa minyak sawit untuk dieksport ke Palestin dan terpaksa melalui pelabuhan Ashdod , Israel .  Minyak sawit negara dijual kepada syarikat milik Muslim yang berdaftar di Palestin .

Jadi , anda boleh menilai sendiri  kebenaran  mengenai isu kapal Israel yang berlabuh negara ini  dengan cerita dibawa pembangkang . Mereka tak tahu  kapal nak masuk ke Palestin perlu ke pelabuhan Israel .

 Malah minyak sawit kita dijual kepada syarikat orang Islam Palestin bukannya fitnah pembangkang kononnya negara kita berdagang  dengan  Israel !!







Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.