#Harimau Malaya , jangan ulang tragedi skuad Sukan Sea 1997 !!

on Wednesday, November 28, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Kepada anak buah Rajagopal  sebelum turun menentang Laos dalam perlawanan hidup mati sebentar lagi , GPB ingin kembali mengingatkan tragedi skuad finalis Piala Tiger 1996 ketika itu dibimbing Wan Jamak Wan Hassan.

Ketika itu skuad negara dibarisi  Khairul Azman(GK), B. Rajanikhdan, Mohammad Anuar Jusoh .Khairul Anuar Baharom, Zainal Abidin Hassan, K. Sanbagamaran ,Rizal Sukiman, Zami Mohammad Noor, Azmil Azali, Idris Karim, Yap Wai Loon, Azman Adnan, Azmi Mohamed

Turun selaku finalis Piala Tiger 1996 di Sukan Sean 1997 di Jakarta , dalam perlawanan menentang skuad kerdil Laos , kita tewas 1-0  sekaligus menyikirkan skuad negara di peringkat kumpulan . Ketika itu Wan Jamak  terpaksa meletakkan jawatan sebagai jurulatih walaupun berjaya membawa skuad negara menjadi Naib Juara Piala Tiger 1996 .

GPB bersama rakyat Malaysia mendoakan agar  pasukan Harimau Malaya beroleh kemenangan mutlak malam ini !!

 .
Bangkit HARIMAU MALAYA !!




Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.