Pemimpin rasis DAP ketawakan kekalahan Chong Wei !

on Monday, August 6, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 2 Comments

Perlawanan akhir badminton yg hebat oleh Dato'Lee Chong Wei walaupun kalah di tangan Lin Dan tadi telah dipolitikkan oleh seorang ADUN DAP dari Kota Alam Shah,Selangor.Disaat jutaan rakyat Malaysia mengucapkan tahniah dan semangat kepada wira negara tersebut,manusia yang tak kenal dek untung ini sempat lagi berpolitik dengan mengeluarkan kenyataan yang bodoh lagi sombong.




Sebelum ini, Zuraidah Mak Lampir juga mempolitikkan pemberian percuma ais krim Baskin Robbin jika Malaysia berjaya merangkul pingat emas untuk negara.

Sangat bongkak rasanya dengan kenyataan bahawa jika Pakatan Rakyat mentadbir Malaysia,pingat emas pasti menjadi milik Malaysia.Dangkal dan cetek sungguh pemikiran.Macam mana la boleh diangkat menjadi ADUN. Dibandingkan dengan tweet dari PM Dato' Ser Najib,macam bumi dengan langit sahaja bezanya.

sumber : keris pusaka



2 Responses

  1. Anonymous says:

    KALAU KENYATAAN SAMA DIVUAT OLEH AHLI KONGRES TERHADAP ATLIT AS, ALAMATNYA MASUK LONGKAHLAH YB BERKENAAN

    KALAU DI INDIA? HAHA, SENDIRI MAHU INGAT LER! KIK KIK

  2. mk says:

    Tentu lah tak boleh nak compare standard komen antara Datu Najib dan Manoharam ni. Satu bertaraf "GENIOUS" dan satu lagi standard "PARIAH" dan sudah tentu lah yang bertaraf "Genious" ni komen nya lebih beradab dan teratur jika nak dibandingkan dengan yang bertaraf "PARIAH"

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.