LRT & Monorel percuma sempena #Merdeka55 @NajibRazak

on Thursday, August 30, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments




- Perkhidmatan LRT dan monorel di Lembah Klang akan dilanjutkan untuk dua malam berturut-turut mulai esok sempena sambutan Hari Kemerdekaan ke-55 Jumaat ini.

 RapidKL, iaitu operator LRT dan monorel dalam kenyataan di sini hari ini berkata perkhidmatan percuma juga akan diberikan kepada semua pengguna yang menghadiri acara "Perhimpunan 55 Tahun Merdeka, Janji Ditepati" yang akan diadakan di Kompleks Stadium Nasional Bukit Jalil, Jumaat ini. 

 Bersempena dengan sambutan Ambang Merdeka esok, perkhidmatan LRT di stesen terpilih dan semua stesen monorel akan dilanjut sehingga pukul 1 pagi keesokan harinya.

 Stesen-stesen tersebut ialah Bandaraya, Masjid Jamek, Hang Tuah, Titiwangsa, Kelana Jaya, KL Sentral, Masjid Jamek, Dang Wangi dan KLCC. - BERNAMA



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.