Contoh Rakyat Malaysia tak prihatin..sokong penjenayah ! #TwtMerdeka

on Wednesday, August 29, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 1 Comment


Apa nak jadi dengan rakyat Malaysia sekarang  ni ???  ... macam sial sekali   2- 3 ekor mangkuk   ini boleh buat bodoh je sambil berdiri  melihat seorang  mangsa disamun ketika bulan Ramadhan di sebuah stesen minyak Shell di lebuhraya BKE .

Kalau pembangkang & segelintir rakyat sering meroyan jenayah meningkat  kepada pihak polis & kerajan  ..inilah punca utamanya !

Kalau depan mata pun ada berlaku jenayah didiamkan , apatah lagi yang lain !

GPB cukup simpati sekali dengan mangsa ini walaupun cuba sedaya upaya pertahankan motosikalnya daripada disamun , tapi bila diugut dicederakan dengan senjata (pisau) , beliau terpaksa merelakan demi menyelamatkan nyawannya .

Yang bahalol -bahalol kat situ boleh tengok je ..seolah-olah macam drama Yusof Haslam pulak adegan tu.

Apa yang GPB boleh katakan kepada mereka ini ialah ini lah segelintir rakyat Malaysia yang sokong  penyampun ,samseng & perompak !




One Response

  1. Anonymous says:

    aku marah sgt2,geram dgn penyamun 1 hal dgn org lain yg ada kat situ 1 hal.kalau benda yg sama jadi pada diorang yg hanya mampu tgk tapi tak membantu tu,baru diaorg rasa.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.