Benarkah Wanita Malaysia No 3 paling curang di dunia !!

on Monday, August 27, 2012 by Generasi Pejuang Bangsa
 - 3 Comments




ACCRA, Ghana - Wanita Malaysia adalah yang ketiga paling ramai curang di dunia, menurut akhbar laman berita GhanaWeb kelmarin yang memetik laporan akhbar   China Press.

 Penemuan mengejutkan itu dibuat berdasarkan satu kaji selidik yang mendapati 39 peratus wanita Malaysia mengaku mencurangi pasangan mereka. Senarai tersebut diungguli oleh Ghana apabila 62 peratus wanitanya mengaku curang diikuti oleh Thailand sebanyak 59 peratus.

 Wanita Rusia pula dianggap keempat paling curang di dunia dengan angka 33 peratus diikuti Singapura di tempat kelima dengan 19 peratus. Kaji selidik sama turut mendapati pasangan di Thailand adalah paling curang di dunia dengan 54 peratus manakala Korea Selatan berada di tempat kedua apabila 34 peratus rakyatnya dilaporkan bermain kayu tiga.

Komen GPB 

Kajian ini boleh dipertikaikan kerana ia tidak  detail dan tidak menjelaskan wanita dari  bangsa mana yang paling banyak curang.  Kalau dari bukan Islam  itu biasala tapi kalau dilakukan wanita Islam ia jelas haram sama sekali .

Memang ada dikalangan wanita Islam berlaku curang tapi segelintir sahaja bukannya angka 39 % yang digambarkan . Kalau seperti ini lah , GPB ingat ramai lelaki kat Malaysia takut nak kahwin sebab risau isteri curang selepas itu .



3 Responses

  1. Anonymous says:

    Memang betul lah survey yang dibuat tu, tak kira apa bangsa pun terutamanya Melayu dan cina memang banyak yang berlaku curang terhadap suami

  2. Anonymous says:

    Puiii! Lelaki selamat sbb boleh kawen 4!

  3. Unknown says:

    Bagus la mcm tu, I pun sering main sama bini kawan or bini orang juga seorang perempuan jer yg lain semua perempuan melayu. mmg best main sama bini melayu mcm2 pun boleh pancut Dlm pun tarak hal.

Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.