Nalakaruppan buat laporan polis diugut bunuh

on Sunday, March 7, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments


Hari ini Datuk S.Nalakaruppan membuat laporan polis mendakwa beliau menerima ugutan bunuh daripada seorang individu yang dikenali.Nalakaruppan yang ditemani bekas setiausaha Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor Nazmi Rosli membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Sentul pada kira-kira pukul 9 malam Sabtu.

"Saya terima panggilan pertama (melalui telefon bimbit) semalam pada pukul 5 pagi tetapi saya tidak mengangkatnya. Pada pukul 12.30 tengah hari saya terima panggilan yang sama...saya angkat dengar suara orang marah-marah dan saya terus mematikan panggilan itu.

"Dia ugut saya dengan keluarga saya. Dia cakap akan hantar peluru ke rumah saya dan akan bunuh saya," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di sini.

BERNAMA

Nampaknya CIFUT BABI memang sudah panas sekarang serangan bertalu-talu Nalakaruppan. dan terbaru beliau gelarkannya Jaguh Putar Alam . Kita tunggu siapa orang yang ugut Nala ini kerana beliau mengenali individu itu !!!



Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.