MP PKR Bagan Serai umum keluar parti !! Apa lagi alasan buluh tua PKR ?

on Wednesday, March 3, 2010 by Generasi Pejuang Bangsa
 - No Comments



Hari ini MP PKR Bagan Serai mengumumkan keluar parti hari ini menjadi wakil rakyat BEBAS. Beliau keluar parti kerana kecewa pakatan pembangkang mengkritik institusi raja dan kehakiman dan tidak puas hati sikap PKR menyokong penggunaan kalimah Allah oleh bukan Islam.



Nampaknya lagi meroyan la Brader Anwar dan Lim Man Chor . haha Mereka sekarang seperti kera kena belacan kerana tengah pening untuk mengawal MP - MP mereka daripada keluar parti .

Seorang lagi pemimpin PKR seperti orang gila talak apabila kata-katak ini semua melompat meninggalkan tempat mereka ialah Syed Husin Ali . Syed Husin dianggap kebudak-budakan dan buluh tua saja oleh Salehuddin Hashim kerana menuduhnya mahukan kedudukan dalam syarikat GLC negeri Selangor .klik di sini



Syed husin la orang kanan Anwar yang paling kuat menabur fitnah dan menyerang peribadi pemimpin yang keluar daripada PKR.Pelbagai alasan akan diberikan kononnya MP yang keluar tidak menjalankan tugas,prestasi buruk atau pun kecewa kerana tuntutan tidak dipenuhi.

Tetapi rakyat tidak bodoh dan boleh menilai sendiri mengapa MP-MP ini keluar dari PKR. Mereka ini sebelum keluar adalah orang yang lantang mengkritik kepimpinan PKR yang tidak mempejuangkan nasib rakyat dan hanya mementingkan Sang peliwat tegar Anwar saja setiap masa. Rakyat harus bijak menilai apabila terdapat ramai pemimpin di situ keluar dari partinya , ada la yang betul berlaku .


Leave a Reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Sebarang maklumat yang hendak diberikan boleh email kepada pbpejuangbangsa@gmail.com
Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi penulis sebagai rakyat Malaysia dan tidak mewakili mana mana pihak. Penulis tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.

Followers

Created by Generasi Pejuang Bangsa. Powered by Blogger.
© GENERASI PEJUANG BANGSA. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com.